تازه های سایت

کد مطلب: 23056
22. فروردين 1394 - 8:46
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: امسال هفت طرح ضربتی ورزشی در روستاهای نهاونداجرا می‌شود.
ورزش

به گزارش سایت گرو، سعید کولیوند در جمع خبرنگاران نهاوند اظهار کرد: شهرستان نهاوند مهد پرورش و تربیت جوانان ورزشکاری است که در میادین مختلف جهانی و بین‌المللی خوش می‌درخشند.

وی با اشاره به اینکه در نهاوند بیش از 38 هیئت ورزشی فعالند، افزود: وجود این هیئت‌ها و رشته‌های ورزشی مختلف بیانگر علاقه‌مندی مردم این منطقه به ویژه نسل جوان به ورزش است که باید آن را قدر دانست و برای بهبود وضعیت آن نهایت تلاش خود را به کار برد.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به اینکه از بین 38 هیئت ورزشی 18 هیئت متعلق به بانوان است، بیان کرد: در بسیاری از رشته‌ها بانوان شهرستان توانسته‌اند با همت بالای خود در مسابقات مختلف مدال‌های رنگی کسب کنند.

وی افزود: یکی از عواملی که موجب شده ورزش نهاوند نسبت به دیگر شهرستان‌های همجوار از رتبه‌ بالاتری برخوردار شود وجود مربیان دلسوز در آن و همچنین زیرساخت‌هاست.

کولیوند گفت: ورزشکاران نهاوند در سال 93 بیش از 200 مدال در رشته‌های مختلف در سطوح کشوری، آسیایی و جهانی را کسب کرده‌اند.

وی از توجه ویژه به ورزش در روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: از آن جا که در بسیاری از موارد استعدادهای درخشان ورزش در روستاها نهفته است و بعضاً به دلایل مختلف امکان دسترسی به شناسایی این استعدادها وجود ندارد به دنبال تشکیل کارگروهی با هدف شناسایی استعدادهای ورزشی در سطح روستاها به ویژه مناطق محروم هستیم.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند ابراز داشت: در این رابطه می‌توان با اجرای طرح ضربتی و احداث مکان‌های ورزشی، جوانان روستایی را به سمت ورزش سوق داد.

وی افزود: در سال جاری پیش‌بینی می‌شود در هفت منطقه روستایی نسبت به اجرای طرح ضربتی احداث زمین‌های فوتبال، ساخت رختکن و احداث سرویس‌های بهداشتی در محل زمین‌های فوتبال اقدام شود که در این رابطه همکاری مناسب اهالی روستاها با هدف تسریع در اجرای این طرح ضرورت دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما