تازه های سایت

کد مطلب: 23029
11. فروردين 1394 - 9:23
مسئول آستان امامزاده محمد (ع) نهاوند گفت: بیش از ۳ هزار نفر از طرح آرامش بهاری در نهاوند شرکت کردند و از طرف آستان امام‌زاده محمد (ع) نهاوند در این طرح ۱۵۰ بسته سبد کالا به خانواده‌های نیازمند و بیمار نهاوند اهدا شد.
استقبال 3 هزار نفر از طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه نهاوند

حجت‌الاسلام گودرز سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: در طرح آرامش بهاری 150 سبد کالا به ارزش هر بسته کالا با قیمت 150 هزار تومان شامل خشکبار البسه و وسایل خانه از محل موقوفات و در آمد‌های این امام‌زاده و افراد خیر به خانواده‌های نیازمند و بیمار نهاوندی اهدا شد.

وی گفت: طرح آرامش بهاری هر سال از 27 اسفندماه تا 14 فروردین ما توسط اداره اوقاف و امور خیریه وباهمکاری امام‌زاده محمد همزمان با سراسر کشور در نهاوند برگزار می‌شود و امسال حدود 30 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و نذورات حاصله از درآمدهای این آستان شریف صرف خرید سبد کالا و کمک به نیازمندان شد.

وی افزود: در طرح آرامش بهاری در آستان این امام‌زاده چندین غرفه شامل کودکان، پزشک سلامت و خانواده، خانواده اسلامی و سبک زندگی و گفتمان دینی با کارشناسان برپا می‌شود همچنین به مناسبت ایام فاطمیه نمایشگاهی تحت عنوان بانوی ولایت مدار دوعالم برگزار شد.

مسئول آستان امام‌زاده محمد (ع) نهاوند بیان کرد: در طرح آرامش بهاری همراه با سوگواره یاس نبوی به‌منظور ارج نهادن و تقویت باورهای دینی و مذهبی و بهره‌برداری مطلوب از فضای معنوی بقاع متبرکه در ایام سال جدید در امامزاده محمد (ع) شهر نهاوند تاکنون بیش از 3000 هزار نفر از ویژه‌برنامه‌های این طرح استفاده کرده‌اند.

سیفی اظهار داشت: امسال با توجه به تقارن ایام شهادت حضرت زهرا (س) با تعطیلات نوروز همزمان با برگزاری طرح آرامش بهاری سفره هفت‌سین فاطمی همراه با غرفه‌های فرهنگی اهدا جوائز و عیدی به کودکان دائر شد که در کنار این سفره وسایلی زیبا در بقعه متبرکه امامزاده محمد (ع) نهاوند چیده شد.

وی تصریح کرد: توسط خیران و تولیت آستان این امام‌زاده در ایام نوروز و قبل از شروع سال جدید از زائران عراقی حرم امام رضا که از نهاوند عبور می‌کنند در چندین نوبت با چند وعده‌ غذای گرم پذیرایی شد.

مسئول آستان امام‌زاده محمد (ع) نهاوند گفت: به‌زودی توسط مجمع خیران ازدواج نهاوند مستقر در آستان امامزاده محمد(ع)  برای ده‌ها زوج جوان سبک علوی فاطمی مراسم ازدواج آسان همراه با اهدای جهیزیه و سفر زیارتی به مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما