تازه های سایت

کد مطلب: 23003
27. اسفند 1393 - 13:40
مسئول فوریت های پزشکی نهاوند گفت: طرح امداد نوروزی اورژانس 115 نهاوند همزمان با سراسر کشور در پایگاه های امدادی شهرستان نهاوند به اجرا درآمد.
آغاز طرح امداد نوروزی اورژانس 115 نهاوند

حمید رضا سیف در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: فوریت های پزشکی نهاوند همانند سنوات گذشته با اجرای طرح ایمنی و امداد نوروزی در خدمت مردم شهرستان نهاوند و مسافران نوروزی است.

وی اظهار کرد: فوريت های پزشكی شهرستان با 5 دستگاه آمبولانس در طول اجرای طرح تا 15 فروردین 94 به میهمانان نوروزی به صورت 24 ساعته خدمات رسانی خواهد کرد.

مسئول فوریت های پزشکی نهاوند افزود: در طرح امداد نوروزی سال 94 كليه ادارات خدمت رسان از جمله فوريت های پزشكی، هلال احمر، نيروی انتظامی و راهداری با یکدیگر همکاری دارند تا مسافران نوروزی با خاطره ای خوش از نهاوند خارج شوند.

وی گفت: توزیع بروشورهای آموزشی بهداشتی در ارتباط با نکات ایمنی در سفر و پیشگیری از مسمومیت غذایی و دارویی مسافران از جمله دیگر برنامه های این مرکز در طول اجرای طرح است.

سیف بیان کرد: سطح آگاهی مردم در واکنش به وقوع حوادث بالا رفته است و امیدواریم با کمک رسانه‌ها این آگاهی درسال 94 افزایش پیدا کند.

وی در پایان عنوان کرد: شماره تلفن 115 فوریت های پزشکی نهاوند در طول شبانه روز در همه ایام سال به ویژه در طول مدت مانور و اجرای طرح امداد نوروزی در خدمت هموطنان است و مسافران نوروزی هر لحظه که با این شماره تماس گرفته شود اولین اکیپ امدادی به محل اعزام و نسبت به انجام عملیات امدادی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

 

آغاز طرح امداد نوروزی اورژانس 115 نهاوند
آغاز طرح امداد نوروزی اورژانس 115 نهاوند

دیدگاه شما