تازه های سایت

کد مطلب: 22996
25. اسفند 1393 - 11:47
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از دستگیری ضارب مسلح در کمتر از یک ساعت در نهاوند خبر داد.
دستگیری عامل تیراندازی روز گذشته در نهاوند

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت و گوی اختصاصی با سایت گرو، گفت: عوامل درگیری مسلحانه روز گذشته در این شهرستان در کمتر از یک ساعت توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: روز گذشته در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در یکی از خیابان های شهرستان نهاوند بلافاصله تیم ویژه عملیاتی و ضربتی پلیس نهاوند به محل اعزام شد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: ماموران با مشاهده صحنه درگیری بین 4 نفر بلافاصله با اقتدار وارد صحنه شدند و در یک عملیات منسجم 3 نفر از طرفین درگیر را دستگیر و نفر چهارم با دیدن ماموران از صحنه درگیری متواری شد.

وی گفت: یکی از نفرات دستگیر شده که بوسیله آلات برنده و تیز به شدت مجروح شده بود تحت نظر و فورا جهت مداوا به بیمارستان اعزام شد.

اقبالیان بیان داشت: در تحقیقات و بررسی های کارشناسی مشخص شد که فرد متواری در واقع همان ضارب بوده که در ابتدای درگیری اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به طرف نفر دیگر مورد نزاع نموده و پس از آن با استفاده از چاقو وی را مضروب و مجروح می کند.

وی عنوان کرد: با دستیابی اولیه پلیس به این اطلاعات بلافاصله تیم ویژه اطلاعاتی در سطح شهر فعال و در کمتر از یک ساعت محل دقیق ضارب متواری شناسایی شد و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: بعد از شاسایی محل تیم ویژه عملیاتی به محل اختفای ضارب اعزام شد که وی با دیدن مجدد ماموران دوباره متواری می شود اما پلیس نهاوند در نهایت و با تعقیب و گریز و شلیک چند گلوله موفق می شود ضارب را دستگیر کند.

وی افزود: بعد از دستگیری این ضارب مسلح مشخص شد که وی دارای چندین سابقه اختلاف و درگیری با مجروح را در خارج از شهرستان داشته است.

اقبالیان در خاتمه گفت: پلیس برای برخورد مقتدرانه با نا امن کنندگان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی شهرستان آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما