تازه های سایت

کد مطلب: 22987
23. اسفند 1393 - 10:54
سومین و آخرین مجمع بسیج شهرستان نهاوند در سال 93 با حضور بسیجیان و اعضای کارگروه های تخصصی در کانون فرهنگی شهید باهنر نهاوند برگزار شد.
سومین مجمع بسیج شهرستان نهاوند برگزار شد

به گزارش سایت گرو، در این مجمع غلامرضا رستمی رئیس مجمع بسیج شهرستان نهاوند گفت: این مجمع تشکیل شده از مسئولین ادارات و بسیجیان و همه صاحب نظران شهرستان نهاوند که در كارگروه های تخصصی، نمايندگان قشرهای مختلف بسيج با ارائه نظرها، پيشنهادها و راهكارهای خود پيرامون مسائل مختلف شهرستان به بحث و گفت و گو مي پردازند.

وی اظهار کرد: در این مجمع کارگروه هایی با موضوعات اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم و آسیب های شبکه های اجتماعی و ماهواره ای، مشکلات شهرستان نهاوند و موضوع توسعه شهرستان با توجه به محور قرار دادن بخش کشاورزی، تشکیل شده و راهکار های بسیار خوبی در این زمینه ها ارائه شده و در اختیار شورای اداری شهرستان قرار می گیرد.

فرمانده سابق سپاه نهاوند افزود: در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری و نیز بررسی نقش تأثیرگذار بسیج در موضوع اقتصاد مقاومتی، در همین خصوص طرح ها وپیشنهادات اجرایی در سطح شهرستان توسط اعضاء مطرح و مسائل پیرامونی مورد نقد وبررسی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: مجمع بسیج شهرستان دارای چندین کارگروه تخصصی موضوعی می‌باشد که مباحث اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی به صورت تخصصی پس از بررسی مورد بحث و گفت و گو قرار می گيرند و راهكارهاي مناسب با بحث پيشنهاد و اجرا می گردد.

کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در ادامه این نشست نقش مجمع بسیج شهرستان را درپیشبرد اهداف متعالی بسیج مهم عنوان کرد و گفت: ارائه راهکارهای کارشناسی و دقیق که از کارگروه های تخصصی مجمع به دست می آید برای حوزه های مختلف بسیار کارگشا خواهد بود چون نتیجه برگزاری جلسات زیاد و بحث و تبادل نظر است.

وی اظهار کرد: امروز دشمن با توجه به نا امید شدن از جنگ نظامی بر ضد جمهوری اسلامی ایران، اهداف خود را در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دنبال می کند و یکی از مصادیق آن ارائه نرم افزار ها و برنامه های مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی است که آنها را به رایگان دراختیار نسل جوان قرار می دهد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در همین راستا کارگروه تخصصی با موضوع فضای مجازی در مجمع بسیج شهرستان تشکیل شده که به ارائه راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن و در اختیار قرار دادن این راهکارها به مسئولین مربوطه کمک خواهد کرد.

وی گفت: مجمع بسیج می تواند با نگاه کارشناسی و دلسوزانه به مدیران شهرستان جهت اشراف همه جانبه کمک کند و در راهبرد کلی به پیشرفت روز افزون انقلاب با بهره گیری از نگاه ارزشی بسیج کمک خواهد کرد.

در ادامه این نشست کارگروه های تخصصی گرد هم آمدند و در موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند و راهکار های خود را در باره مشکلات ارائه کردند.

 

انتهای پیام/

سومین مجمع بسیج شهرستان نهاوند برگزار شد
سومین مجمع بسیج شهرستان نهاوند برگزار شد
سومین مجمع بسیج شهرستان نهاوند برگزار شد
سومین مجمع بسیج شهرستان نهاوند برگزار شد

دیدگاه شما