تازه های سایت

کد مطلب: 22959
13. اسفند 1393 - 9:17
رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: همزمان با سراسر کشور طرح 45 روزه بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند تا 15 فروردین سال آینده اجرا می‌شود.
 اجرای طرح 45 روزه بسیج سلامت نوروزی توسط مرکز بهداشت نهاوند

محمد زمانیان در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: هدف از اجرای طرح سلامت نوروزی تشدید فعالیتها به منظور دستیابی به سلامت و امنیت مواد غذایی و حفظ بهداشت اماکن عمومی مورد استفاده عموم مردم بویژه مسافران نوروزی است.

وی اظهار کرد: در زمان اجرای این طرح از تمامی اماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن سیاحتی و زیارتی بازدید می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: طبق دستورالعمل در یک نوبت تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی عرضه کننده مواد خوراکی، بهداشتی و آرایشی مورد بازرسی کارشناسان قرار می‌گیرند و اماکن حساس نیز شامل رستوران‌ها و قنادی‌ها تا چندین نوبت در زمان اجرای طرح مورد بازدید و بازرسی کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای قرار می گیرند.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح 45 روزه در قالب 6 اکیپ از کلیه مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد خوراکی و آشامیدنی و اماکن عمومی، غذا خوریهای میانراهی بازدید و با متخلفین برخورد قانونی می شود.

زمانیان در پایان گفت: از کلیه همشهریان عزیز درخواست می شود در هنگام خرید مواد غذایی ضمن توجه به کلیه مشخصات و مجوزهای محصول بویژه تاریخ تولید و مصرف آن، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با شماره ۱۴۹۰ ستاد فوریتهای سلامت محیط اطلاع دهند .

انتهای پیام/

دیدگاه شما