تازه های سایت

کد مطلب: 22938
7. اسفند 1393 - 9:24
شهردار نهاوند گفت: برای استقبال از نوروز و ارایه خدمات کیفی به شهروندان و مسافرین نوروزی ستاد استقبال از نوروز با حال و هوای ایام فاطمیه در شهرداری نهاوند فعال شد.
ستاد استقبال از نوروز در شهرداری نهاوند فعال شد

شاهین فرجی فر در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: با نزدیک شدن به بهار طبیعت و لزوم مهیا کردن سیمای شهری با توجه به همزمان شدن عید نوروز با ایام فاطمیه و با توجه به قرار گرفتن نهاوند در مسیر تردد مسافرین استانهای غربی کشور شاهد حجم تردد مسافرین و وسایل نقلیه در روزهای منتهی به سال جدید در شهرستان نهاوند خواهیم بود که به همین منظور ستاد استقبال از نوروز را در شهرداری تشکیل داده ایم.

وی اظهار کرد: رفع سد معبرها،‌ بازسازی و تنظيف سرويسهای بهداشتي عمومي، اصلاح تابلوهای راهنماي شهری، ترافيكي و گردشگری، اصلاح و تكميل گرافيك محيطی، نصب بنر و پلاكاردهای پیام شهروندی، نظافت و رفع عيوب و نواقص از تمامی تاسيسات موجود در پروژه های فضای سبز و پاركهای شهر نيز ازاموری است كه بايد مورد توجه مسئولان واحدهای مختلف شهرداری قرار گيرد.

شهردار نهاوند از نظارت ویژه بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور ارتقای کیفیت خدمات رسانی در اسفند 93 و فروردین 94 خبر داد و گفت: واحد آتش نشانی نیز برنامه ريزی و آمادگي لازم برای استقرار در محورهای مختلف سطح شهر در چهارشنبه آخر سال را دارد و برای استقرار کشيک های نوروزی در شهر و محورهای ورودی شهر برای مقابله با حوادث غيرمترقبه پیش بینی لازم صورت گرفته است.

وی ممنوعيت حفاری در سطح شهر از1 اسفند لغايت 15 فروردين با همکاری حوزه هماهنگی امور شهر، ممنوع شدن تخليه مصالح ساختمانی درمحورهای اصلی و ورودی شهر، رنگ آميزی جداول در محورهای اصلي شهر را از وظايف شهرداری نهاوند برای استقبال از بهار عنوان كرد .

فرجی فر از اقدامات شهرداری برای رعایت حفظ شان ایام فاطمیه خبر داد و بيان كرد: واحد روابط عمومی و فرهنگی برای استقبال از بهار با حفظ شان و حرمت این ایام اقدامات مناسب سازی سطح شهر، نصب ريسه و پرچم هاي رنگی، آذين بندی ميادين، پهن کردن سفره های هفت سين، بررسی نور پردازی مناسب ميادين و اِلمانهای شهری و رفع عيوب موجود، نصب تبليغات مناسب شهری با همکاری و مساعدت ساير واحد ها، امور اطلاع رسانی ايام نوروز را انجام خواهد داد .

وی در پایان با اشاره به جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی، تاریخی و هنری در نهاوند افزود: در صورت بهره‌برداری صحیح از این جاذبه‌ها و معرفی آنها به مسافران نوروزی، نهاوند نیز می‌تواند به یکی از قطب‌های مهم گردشگری تبدیل شود که برای تحقق این مهم نیاز است که دستگاه‌های مختلف با شهرداری در ویژه‌ برنامه‌های خاص مانند ستاد استقبال از بهار همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما