تازه های سایت

کد مطلب: 22921
3. اسفند 1393 - 11:52
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: هدف اصلی گسترش شبکه های ماهواره ای بی هویت کردن جوانان ایرانی و دور کردن آنها از اسلام حقیقی است.
هدف اصلی گسترش شبکه های ماهواره ای بی هویت کردن جوانان ایرانی است

حجت الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، با بر شمردن تاثیرات آموزه های دینی در کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی گفت: کم توجهی والدین و خانواده ها به مبانی دینی و ارزش ها و آموزه های اخلاقی و اسلامی تاثیر مهمی در بروز و گسترش آسیب ها و انحرافات اخلاقی و اجتماعی دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به تلاش گسترده و برنامه ریزی شده شبکه های ماهواره ای و دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی در جهت افزایش آسیب های اخلاقی و اجتماعی و بی هویت کردن نوجوانان و جوانان، تقویت و ترویج آموزه های دینی و قرآنی و ارزش های اخلاقی نقش موثر و تعیین کننده ای در کاهش کجروی های اجتماعی و تحکیم روابط خانوادگی دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: توجه و پایبندی جوانان و خانواده ها و تعمیق باورها و آموزه های دینی و قرآنی تأثیرات مهم و اساسی در سلامت اخلاقی و اجتماعی افراد جامعه دارد و به تعبیر استاد شهید مطهری هر اندازه که ایمان مذهبی افراد در جامعه بیشتر باشد، توجه و یاد خداوند بیشتر می‌شود و همین امر باعث کاهش انحرافات و معصیت در جامعه می‌گردد.

وی گفت: توجه و حمایت جدی مسئولان و برنامه ریزی های منسجم و هدفمند رسانه های جمعی و سازمان های فرهنگی در جهت تقویت و گسترش برنامه های دینی و قرآنی و ترویج فرهنگ اقامه نماز آثار مهم و مطلوبی در جهت ارتقا سلامت اخلاقی و اجتماعی و پیشگیری و کاهش جرایم و آسیبهای اجتماعی دارد.

گروسی بیان کرد: خانواده‌ها هم به اين امر توجه داشته و سمومی كه به فكر، اعتقادات و باور افراد و زندگي روز مره تزريق شده را با تربیت درست فرزندان خود خارج كنند البته اين برنامه‌ها مطمئناً به زمان نياز دارد و علاوه بر زمان، نیازمند تلاش جدی مسئولان و خانواده ها هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

به نام خدا باسلام وادب به محضر شما امروزه باگسترش وسایل ارتباطی خصوصا ماهواره وشبکه های متعدد شاهد ترویج فساد ازآنها هستیم که موجب تخریب افکار جوانان شده ولطمه ای بزرگ به هویت ایرانی اسلامی آنان وارد میشود که این بزرگترین هدف صاحبان این شبکه هاست وما نباید این فرصت را به آنها بدهیم وباآشنایی بیشتر جوانان باعواقب این این شبکه ها هویت ایرانی اسلامی آنان رابرگردانیم

دیدگاه شما