تازه های سایت

کد مطلب: 22904
29. بهمن 1393 - 2:33
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در حال حاضر در نهاوند ۲۳ رشته ورزشی در بخش بانوان فعال هستند.
فعالیت 23 رشته ورزشی مخصوص بانوان در نهاوند

سعید کولیوند در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: بزرگترین مشکل بانوان ورزشکار کمبود فضای ورزشی است که با توجه به نیمه تمام بودن مجتمع ورزشی بانوان، امید است با اختصاص اعتبارات لازم این طرح تکمیل و شاهد شکوفایی بیشتر استعدادهای ورزشی بانوان نهاوند باشیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در نهاوند ۲۳ رشته ورزشی در بخش بانوان فعال است و بیش از یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار زیر نظر ۳۰ مربی مجرب در این رشته ها فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در مجموع چهار هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته مرد و زن در قالب ۳۷ هیئت ورزشی در شهرستان نهاوند فعالیت می کند.

 وی اظهار داشت: 10 پروژه عمرانی ورزشی در شهر نهاوند و روستاهای مختلف در حال احداث است که در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسند.

کولیوند گفت: سالن ورزشی روستای میان آبه با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، زمین چمن فوتبال شهر برزول با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و سالن ورزشی قلعه قباد با ۶۵ درصد پیشرفت از مهمترین پروژه های ورزشی در دست اقدام شهرستان نهاوند در سال جاری است.

وی افزود: در حال حاضر در سطح روستاهای نهاوند پنج رشته ورزشی با بیش از ۵۰۰ ورزشکار فعال هستند و تعداد شش باشگاه خصوصی نیز در عرصه ورزش فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند تعداد رشته های ورزشی مدال آور نهاوند را ۲۰ رشته برشمرد و گفت: در ۱۰ ماه گذشته ورزشکاران نهاوند در رشته های مختلف موفق به کسب ۱۵۱ مدال کشوری، سه مدال آسیایی و یک مدال بین المللی شدند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما