تازه های سایت

کد مطلب: 22873
22. بهمن 1393 - 14:50
امام جمعه نهاوند گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ محکم و دندان شکنی به زیاده خواهی های آمریکا و استکبار جهانی است.
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به زیاده خواهی های قدرت های استکباری است

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام و المسلمین مغیثی در جمع پر شور و شعور مردم مومن نهاوند که با وجود بارش شدید باران حضور باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند، اظهار کرد: حضور شما ملت مقاوم و انقلابی در راهپیمایی تاریخی و بی سابقه 22 بهمن امسال پاسخ کوبنده و مناسبی بر تمام یاوه گویی‌های رئیس جمهور و سایر مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی مبنی بر گزینه های مختلف بر روی میز بود.

وی گفت: 22 بهمن سالروز به ثمر نشستن شجره طیبه انقلاب اسلامی و پیروزی شکوهمند ملت عظیم‌الشأن ایران به رهبری معمار کبیر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این حضور برای دوستان انقلاب موجب امیدواری و برای دشمنان یأس و ناامیدی را در بر دارد.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز مردم آمده اند تا اعلام کنند همچنان ایستاده اند و راه شهدا را ادامه می دهند و دشمنان بدانند تا زمانیکه این مردم با بصریت و معرفت در صحنه حاضر هستند راه به جایی نخواهند برد.

وی افزود: دستاوردهای این حماسه هر ساله با حضور پرشور مردم پررنگ‌تر شده و مردم بر اصول انقلاب تاکید ورزیده و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان داده اند.

حجت الاسلام مغیثی بیان کرد: انعکاس این حضور و مشارکت شما ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن در رسانه‌های خارج از کشور آنها را شوکه می‌کند و تکرار چنین حماسه‌هایی بر روند مذاکرات، توسعه و پیشرفت توأم با عزت و اقتدار ایران اسلامی تأثیر گذار است.

وی اظهار داشت: دشمنی کشورهای غربی با جمهوری اسلامی به خاطر اصل نظام اسلامی نیست بلکه آنها با حرکت نجات بخش اسلام مخالف هستند.

امام جمعه نهاوند گفت: راهپیمایی 22 بهمن نشانه میزان وفاداری مردم به نظام اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب است و امسال هم شاهد هستیم که مردم باشکوه و عظمت در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما