تازه های سایت

کد مطلب: 22869
22. بهمن 1393 - 9:27
سعید ابراهیمی کشتی گیر نهاوندی به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد انتخاب شد.
کشتی گیر نهاوندی به عنوان مربی تیم ملی معرفی شد

به گزارشسایت گرو، سعید ابراهیمی کشتی گیر نهاوندی و نایب قهرمان مسابقات جهانی باکو به عنوان مربی به جمع اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در جام تختی اضافه شد.

سعید ابراهیمی درباره حضورش در جام تختی به عنوان مربی تیم ملی گفت: این موضوع برای من افتخار است. از رسول خادم و مسئولان کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم که این فرصت را به من دادند تا در این عرصه نیز خود را محک بزنم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانم داشته‌ها و تجربیاتم را به خوبی به جوانان منتقل کنم. حضور در عرصه مربیگری را دوست دارم و اگر شرایط مهیا باشد در این عرصه به کشتی خدمت خواهم کرد.

دارنده مدال نقره جهان در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این تجربه مربیگری در باشگاهی را داشته است گفت: بله زمانی که در نهاوند حضور داشتم کار مربیگری را انجام می‌دادم حالا هم که به تهران آمدم با دعوت مسئولان فدراسیون کشتی در خدمت تیم ملی هستم.

ابراهیمی در خصوص اینکه کار کردن در چه رده سنی را دوست دارد گفت: مدیریت فدراسیون کشتی هر تصمیمی بگیرد به آن احترام می‌گذارم و فرقی نمی‌کند در کدام رده فعالیت کنم.

هدف من انتقال تجربیاتم به کشتی‌گیران است و تمام تلاشم را می‌کنم که به بهترین شکل این اتفاق رخ دهد.

رقابت های بین المللی کشتی جام تختی روزهای 23 و 24 بهمن ماه در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار می شود که سعید ابراهیمی بعنوان مربی به جمع نفرات دعوت شده به این رقابت ها اضافه شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما