تازه های سایت

کد مطلب: 22862
21. بهمن 1393 - 9:28
بخشدار مرکزی نهاوند گفت: باید از ایام دهه مبارک فجر برای اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده شود.
دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی خدمات نظام است

به گزارش سایت گرو، سید رضا سلامتی در مراسم جشن انقلاب در حسینیه روستای کوهانی نهاوند اظهار داشت: در مقایسه با سال‌های پیش از انقلاب اسلامی با پیشرفت‌های خیلی خوبی همراه هستیم و جانفشانی‌ها و پیگیری‌های مردم خوب و انقلابی کشورمان موجب شده است کشور به این مرحله از پیشرفت در عرصه‌های مختلف دست یابد.

وی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) معجزه ای تاریخی بود که با درایت ایشان و پشتیبانی مردم حاصل شد و بر ما لازم است در حفظ و نگهداری ارزش های انقلاب و انتقال آن به نسل جوان کوشا باشیم.

بخشدار مرکزی نهاوند افزود: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و معرفی خدمات ارائه شده دولت است.

وی گفت: به حمد الله امروز جمهوری اسلامی به پشتوانه حضور مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به کشوری قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل شده است که به هیچ عنوان از اصول خود کوتاه نمی آید.

سلامتی اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال در سطح بخش مرکزی نهاوند برنامه های مختلفی اجرا شده و در حال اجراست و هرشب در روستاهای بخش مرکزی نهاوند جشن انقلاب با شکوه خاصی برگزار می شود.

وی به حل مشکل آب آشامیدنی روستای کوهانی نهاوند اشاره کرد و گفت: مردم روستای 3100 نفری کوهانی در تابستان های از مشکل کمبود آب آشامیدنی رنج می بردند که با پیگیری های انجام شده این مشکل نیز به فضل خدا مرتفع شد.

بخشدار مرکزی نهاوند بیان کرد: برای رفع این مشکل 1100 متر خط انتقال آب ایجاد شد و بیش از 400 میلیون تومان نیز هزینه شد.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم در حوزه بخشداری مرکزی نصب نیوجرسی در سه راهی دهفول بود که سالانه تعداد زیادی انسان بی گناه در این محور کشته می شدند واین مشکل نیز حل شد.

سلامتی در پایان گفت: از 80 روستای بخش مرکزی 50 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و 7 روستا نیز در دست اقدام است و به میمنت دهه فجر 12 روستا نیز کلنگ زنی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

با سلام و تشکر از جنابعالی موفق باشید....

دیدگاه شما