تازه های سایت

کد مطلب: 22799
5. بهمن 1393 - 9:20
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در دهه فجر امسال بیش از 180 عنوان برنامه در سپاه ناحیه نهاوند برگزار می‌شود.
برگزاری بیش از 180 عنوان برنامه در دهه فجر در نهاوند

کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: به‌ مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی سپاه ناحیه نهاوند بیش از 180 برنامه‌ مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی با محوریت مردم در سطح شهر و روستاها برگزار خواهد کرد.

 وی اظهار کرد: دهه فجر یک نعمت الهی و ناشی از اراده قوی ملت ایران است که باید به‌عنوان نماد پیوند معنوی مردم غیور ایران اسلامی آن را پاسداشت.

 فرمانده سپاه نهاوند افزود: باید از فضای این دهه بهترین استفاده را برای ترویج و اشاعه بیشتر آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای آن به‌ویژه برای نسل آینده‌ساز کشور بهره برد.

کریمی گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع و پرمحتوایی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر در سطح ناحیه شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برنامه‌ریزی‌شده است.

وی اظهار کرد: نواختن زنگ انقلاب دریکی از مدارس به‌صورت نمادین، دیدار با امام‌جمعه و خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی قبور شهدا با حضور مسئولان دستگاه‌ها و مردم، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری جشن‌های متعدد انقلاب در شهر، روستاها، مدارس و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه بانوان و آقایان را از عمده برنامه‌های این شهرستان در دهه فجر برشمرد.

کریمی گفت: برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوعات امام، انقلاب ویژه نوجوانان، برپایی نمایشگاه عکس و فیلم از دستاوردهای انقلاب اسلامی، برپایی مراسم شب‌شعر و شب خاطره و برگزاری مسابقات ورزشی بین بسیجیان را از دیگر برنامه‌های ناحیه نهاوند در این ایام عنوان کرد.

وی از عموم مردم خواست تا با حضور و مشارکت خود در جشن‌ها و برنامه‌های این ایام باری دیگر بهار انقلاب را جشن گرفته و با امام راحل و ولایت‌فقیه تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما