تازه های سایت

کد مطلب: 22781
1. بهمن 1393 - 10:00
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: بیش از 150 برنامه مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در نهاوند برگزار می گردد .
برگزاری بیش از 150 برنامه مختلف فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر در شهرستان نهاوند

محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اتفاقی بی بدیل در تاریخ معاصر به شمار می‌آید که در مسائل سیاسی جهان و منطقه ایفاگر نقش تعیین کننده و تحولات غیرقابل پیش بینی بوده است.

وی گفت: این اتفاق بزرگ، معادلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد و با آگاهی‌های عمیقی که در میان ملت‌های مسلمان جهان بویژه در کشورهای اسلامی به وجود آورد زمینه تحولات ریشه دار و چشمگیری را فراهم کرد.

رئیس اداره ارشاد نهاوند اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی، مقطع رهایی ملتی است که به مدد الهی و تبعیت از حضرت امام خمینی (ره) بر طاغوت غلبه کرد و در ادامه با زعامت و رهبری مقام معظم رهبری همچنان شاهد ثمربخشی شجره طبیه جمهوری اسلامی در میهن عزیزمان و توسعه آن به دیگر کشورهای اسلامی هستیم.

وی افزود: اینک که در آستانه سی و ششمین سال برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، بی گمان بیش از بیش حضور، همفکری و همکاری بخشهای مختلف فرهنگی و نقش آفرینی و اثر بخشی آنان می‌تواند در برگزاری باشکوهتر آن تاثیرگذار باشد.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان نهاوند همچنین به تشریح تعدادی از برنامه های پیش بینی شده توسط این کمیته در ایام الله دهه مبارک فجر پرداخت .

وی گفت: برگزاری جنگ شادی شامل برنامه های شاد و متنوع از قبیل اجرای موسیقی ، مسابقه ، شعبده بازی و اجرای نمایش تئاتر طنز، برگزاری مراسم جشن در بیش از 50 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهر و روستاهای شهرستان ، برگزاری بیش از 50 مسابقه مختلف ورزشی و فرهنگی در سطح شهر و روستاهای شهرستان ، نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان ، برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله عکس ، هنرهای تجسمی و کتاب در سطح شهرستان ، را از مهمترین برنامه های این اداره در این ایام عنوان کرد.

رئیس اداره ارشاد نهاوند با اشاره به اجرای برنامه های مذهبی و قرانی در این ایام گفت: برگزاری همایشهای مختلف در سطح دانشگاه های شهرستان، برگزاری محفل انس با قران ، برپایی عصر شعر و خاطره با حضور عموم مردم ، برگزاری مسابقات سرود، تیر اندازی ، کتاب خوانی ، مشاعره ، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری محافل علمی، فرهنگی و هنری جهت انتقال فرهنگ انقلاب به نسل تازه، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، کاریکاتور، شعر، عکس و فیلم با موضوع انقلاب، بیداری اسلامی ، نواختن سرود و آهنگهاي انقلابي و تجلیل از فعالان قرآنی  را از برنامه های پیش بینی شده در این ایام بیان کرد .

انتهای پیام/

دیدگاه شما