تازه های سایت

کد مطلب: 22757
18. دى 1393 - 10:04
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند گفت: برای کمک و ارائه خدمات به خانواده های نیازمند و مستحق ۲۱۰ خانوار نیازمند در مناطق محروم نهاوند شناسایی شدند.
شناسایی ۲۱۰خانوار نیازمند در مناطق محروم نهاوند

به گزارش سایت گرو، علی کاویانی در اولین کارگروه ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون به ۳۰ خانوار نیازمند در مناطق محروم و ویژه اجتماعی شهرستان نهاوند ۴۰۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی پرداخت شده است.

کاویانی گفت: در ۹ ماه گذشته هزار و ۲۹۵ نفر توسط  کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند تحت پوشش بیمه قرار گرفتند که از این تعداد ۲۱۰ نفر در مناطق ویژه و محروم اجتماعی نهاوند ساکن هستند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) به ۲۴۶ نفر از افراد نیازمند و مستحق که در مناطق محروم و حاشیه ای شهر نهاوند سکونت دارند به صورت ماهانه کمک مالی پرداخت می کند، گفت: ۲۰۰ دانش آموز در این مناطق از امکانات و خدمات این نهاد مردمی بهره مند می شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند عنوان کرد: رفع محرومیت، کمک به رفع مشکلات مناطق محروم و ایجاد توانمندی فکری، فرهنگی و معنوی جامعه هدف در این مناطق از اهداف کمیته امداد در خدمت‌رسانی است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در مناطق محروم شهرستان نهاوند، اضافه کرد: مباحث فرهنگی، اقتصادی و بهداشتی از عمده مشکلاتی است که در این مناطق به چشم می‌خورد.

کاویانی گفت: فقرزدایی، کمک به خانوارهای نیازمند، توانمندسازی جامعه هدف و ارتقا سطح فرهنگ مددجویان از جمله اقداماتی است که در سطح مناطق محروم شهرستان نهاوند صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما