تازه های سایت

کد مطلب: 22753
15. دى 1393 - 12:47
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از تدوین ۱۰۰عنوان برنامه فرهنگی ویژه گرامیداشت هفته وحدت در مناطق مختلف نهاوند خبرداد.
برگزاری ۱۰۰عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت هفته وحدت در نهاوند

 حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با سایت گرو، اظهارداشت:در جهت گرامیداشت هفته وحدت در مناطق مختلف شهری و روستائی شهرستان نهاوند ۱۰۰عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی برگزار خواهدشد.

وی گفت: هدف بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بیداری همه مسلمانان جهان بوده بر این اساس روشنگری اهداف هفته وحدت و اسلام ناب محمدی در جامعه ضرورت دارد.

سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام دین را وارد بستر زندگی انسان ها کرد، گفت: آخرین پیامبر خدا به انسان سازی در همه ابعاد زندگی بشر توجه کرد و در این راستا انسان های بزرگی را به جامعه تحویل داد.

وي افزود: پیام هفته وحدت این است که با اتحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا مجال از تفرقه افکنی بیگانگان بگیریم و در سایه قرآن کریم و رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام گروسی به نوع برنامه های فرهنگی ویژه گرامیداشت هفته وحدت اشاره کرد و گفت: برگزاری گفتمان های دینی در مدارس و مساجد، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت پیامبر(ص) درمساجد، آذین بندی معابر، ارسال پیامک گسترده تبلیغ، فعالیت ایستگاه های صلواتی ازجمله این برنامه های تدوین شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما