تازه های سایت

کد مطلب: 22749
14. دى 1393 - 9:49
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: درگیری خانوادگی در نهاوند یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.
قتل مرد 32 ساله نهاوندی در درگیری خانوادگی

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت و گو با سایت گرو، گفت: درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای بخش خزل نهاوند به قتل یک مرد 32 منجر شد.

وی اظهار داشت: روز گذشته در یکی از روستاهای بخش خزل نهاوند بعلت عدم خویشتن داری و عدم کنترل خشم بین دو برادر و باجناق یکی از آنها، درگیری و نزاع فامیلی به وجود می آید که در نتیجه یک جوان متأهل  32 ساله بر اثر ضربه چاقو جان خود را از دست می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند با اشاره به اینکه تحقیقات در مورد وقوع این حادثه و علت آن در حال بررسی است گفت: در این حادثه دو برادر و یک فامیل با یکدیگر مشاجره و در نهایت درگیر می شوند.

وی افزود: دو نفر دیگر هم که در این درگیری مجروح می شوند به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل و بعد از پایان عملیات درمان برای بازجویی و تحقیق در مورد وقوع این حادثه در اختیار پلیس قرار گرفته اند.

اقبالیان با اشاره به اینکه در 9 ماه گذشته هیچ درگیری و نزاع منجر به قتلی در شهرستان نهاوند وجود نداشته است و این اولین مورد آن است گفت: اگر مردم در هنگام  خشم و عصبانیت خود با توجه به دستورات اسلام و قرآن آن را کنترل کنند کمتر شاهد بروز چنین حوادث تلخی در جامعه هستیم.

وی گفت: صبر و خویشتنداری یکی از ویژگی های مثبت و سازنده ای است که انسانها باید آن را در وجود خود تقویت کنند . انسانهای که از قدرت تحمل و بردباری بالایی برخوردارند، سعی می کنند با ناملایمات و دشواری های روزمره با آرامش روبه رو شوند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: هر اندازه انسان بتواند ناکامی های ساده و متعارف زندگی را صبورانه تحمل کند و مانع از رشد اضطراب ها و هیجانات مخرب و منفی در خود شود، به همان نسبت توانایی بیشتری برای مواجهه و رویارویی با آنها و بروز رفتارهای مناسب خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما