تازه های سایت

کد مطلب: 22744
13. دى 1393 - 9:03
رئیس اداره ورزش‌ و‌ جوانان نهاوند گفت: با توجه به امکانات خوب شهرستان نهاوند آمادگی خود برای برگزاری اردو‌های تیم ملی و مسابقات کشوری کشتی را به فدراسیون اعلام کردیم.
اعلام آمادگی نهاوند برای برگزاری اردو‌های تیم ملی و مسابقات کشوری کشتی

به گزارش سایت گرو، سعید کولیوند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 37 هیئت ورزشی فعال زیر نظر هیئت‌های ورزشی استان و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان نهاوند فعالیت می‌کنند و 5 هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته‌ها فعال هستند.  

وی به فعال‌ترین رشته‌های ورزشی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در بخش آقایان رشته‌های ووشو، تنیس روی میز، دوچرخه‌سواری، رزمی، فوتبال، کشتی، پرورش اندام، کوهنوردی، همگانی و روستایی و عشایری و در بخش بانوان نیز رزمی، ووشو، جودو، کاراته و فوتسال جزو هیئت‌های فعال هستند.  

رئیس اداره ورزش‌ و‌ جوانان نهاوند در ادامه یادآور شد: شهرستان نهاوند امسال میزبانی ووشوی جوانان و بزرگسالان و جشنواره ورزش‌های سنتی، بومی و محلی در غرب کشور را برگزار کرد که این امر نشان از قابلیت‌های ورزشی آن است.  

وی با اشاره به افتخارات ورزشکاران این شهرستان ابراز داشت: از آغاز سال تاکنون ورزشکاران این شهرستان بیش از 130 مدال کشوری را از آن خود کردند که چشمگیر است.  

کولیوند با اشاره به مدال‌آوران برون مرزی این شهرستان گفت: دو مدال آسیایی و یک مدال جهانی حاصل تلاش ورزشکاران این شهرستان بوده است.  

وی با بیان اینکه علی‌اکبر احمدوند مدال طلای مسابقات جهانی فوتسال را کسب کرده و بهترین گلزن این مسابقات لقب گرفت، گفت: این ورزشکار دارنده مدال آسیایی در مسابقات فوتبال ناشنوایان آسیا است.  

رئیس ورزش و جوانان نهاوند افزود: مسعود سهرابی نیز در مسابقات آسیایی در رشته جهت‌یابی مقام سوم و گردن‌آویز برنز را کسب کرد.  

وی افزود: علی‌اکبر احمدوند، بهنام آرین، زهرا جعفری، مسعود سهرابی و لیلا سیاهوشی پنج ورزشکار ملی پوش نهاوندی هستند که با تلاش بیشتر سعی بر تثبیت جایگاه خود در تیم‌های ملی دارند.  

کولیوند در مورد ورزش بانوان نیز بیان داشت: بانوان شهرستان در عرصه ورزش فعالیت‌های فراوانی دارند و تیم کاراته بانوان نهاوند نیز در لیگ برتر کشور مسابقات خود را در هفته هشتم و نهم پیگیری می‌کند.  

وی گفت: رایزنی‌ به منظور حضور بانوان جودوکار در مسابقات لیگ کشوری انجام شده؛ زیرا این ورزشکاران دو سال پیاپی موفق شدند مقام دوم کشور را کسب کنند و در صورت حضور اسپانسر به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.  

رئیس ورزش‌ و‌ جوانان نهاوند در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، آمادگی این شهرستان برای برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری در یک رده سنی را اعلام کردیم که ایشان با اطلاع از امکانات موجود در این شهرستان نظر مساعدی به این درخواست داشتند.  

وی خاطرنشان کرد: از سال 89 به بعد در ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرستان نهاوند رتبه اول را بین سایر استان‌ها به خود اختصاص داده است.  

کولیوند به مشکل ورزشی این شهرستان اشاره کرد و گفت: کمبود اعتبارات عملکرد ورزش شهرستان‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد که امیدواریم با توجه بیشتر به شهرستان‌ها حمایت‌ها از ورزشکاران آن افزایش یابد.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما