تازه های سایت

کد مطلب: 22736
10. دى 1393 - 10:06
همزمان با آغاز فصل سرما در 30 روستای شهرستان نهاوند كه فاقد برخورداری از نعمت گاز هستند، 3 ميليون و 200 هزار ليتر نفت سفيد توزيع مي‌شود.
توزیع بیش از 3 میلیون لیتر نفت سفید در 30 روستای نهاوند

به گزارش سایت گرو، مدير تعاون روستايي شهرستان نهاوند با اعلام این خبر گفت: 40 جايگاه استاندارد فروش سوخت در 30 روستاي نهاوند ساماندهي شده است و با توجه به پيش‌بيني مصرف بيش از 3 ميليون ليتر نفت سفيد در اين روستاها ميزان سوخت مورد نياز تهيه و تأمين شده است و روستاييان در راستاي تأمين سوخت در فصل زمستان با مشكل مواجه نخواهند شد.

منوچهر تركمان افزود: از آغاز سال‌جاري تاكنون نيز 4 ميليون و 920 هزار و 800 ليتر نفت سفيد در روستاهاي فاقد گازرساني به مصرف رسيده است.

وي با اطمينان خاطر دادن به مرغداران نيز اظهار کرد: با توجه به اينكه سوخت بسياري از اداوات كشاورزي نيز مرغداري‌ها گازوئيل است، بيش از يك ميليون و 500 هزار ليتر گازوئيل نيز براي اين‌گونه مصارف تهيه و تأمين شده و مرغداران نيز اطمينان خاطر داشته باشند كه در راستاي تأمين سوخت با مشكل مواجه نخواهند شد.

 مدير تعاون روستايي شهرستان نهاوند در پايان از فعال بودن چند اكيپ بازرسي بر نحوه فعاليت جايگاه‌هاي فروش سوخت خبر داد و افزود: براي جلوگيري از قاچاق سوخت مكرراً با هماهنگي سازمان صنعت، معدن و تجارت و نيز مجمع امور صنفي مأموران بازرس بر فعاليت جايگاه‌هاي سوخت نظارت خواهند كرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما