تازه های سایت

کد مطلب: 22728
8. دى 1393 - 11:59
فرمانده سپاه نهاوند گفت: روز 9 دی به‌عنوان روز بصیرت و دشمن‌شناسی ایران برای همیشه در تاریخ کشور ماندگار شد.
9 دی روز بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران است

کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: آنچه در 9دی سال 88 اتفاق افتاد نشانه عزت دینی ، عزت و ارادت درونی مردم به ارزش‌های دینی و انقلابی بود.

وی گفت: مردم در 9 دی با حضور حماسی خود درصحنه، انقلاب اسلامی را بیمه کردند و حاصل چندین سال تلاش، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را درزمینهٔ توطئه‌چینی علیه نظام بر باد دادند.

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: در این روز مردم ما در مقابل برخی افراد که در جریان فتنه به مراسم عزاداری اهانت کردند و از آرمان‌های امام خمینی(ره) گذشته و به ولایت بی‌حرمتی کردند، ایستادند.

وی گفت: با توجه به عمق مذهب در مردم ایران، زمانی که نقاب از چهره فتنه 88 برداشته شد و چهره اصلی آن یعنی ضد دین بودن نمایان شد، جامعه علیه این فتنه برخاست و حماسه 9 دی را با آن شکوه به وجود آورد.

کریمی نهم دی‌ماه را روز بصیرت و میثاق با امامت و رهبری دانست و گفت: با توجه به نقش حرکت عظیم مردمی در روز نهم دی‌ماه در تداوم انقلاب باید این روز به‌عنوان یکی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی همواره و به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود.

وی گفت: حماسه 9 دی تجلی قدرت نرم انقلاب اسلامی و بصیرت و ولایت‌پذیری ملت قدرشناس و فهیم ایران بوده و به‌مثابه یک حرکت تاریخی الهام‌بخش و آموزنده همواره در جامعه بالنده و پرشور و شعور ایران زنده خواهد ماند.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان 9 دی را روز بصیرت و دشمن‌شناسی مردم ايران دانست و گفت: ملت ايران هرگز فريب حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمنان را نخواهند خورد و در ميان گردوغباری که  فتنه گران به پا كردند هرگز نه راه را گم می‌کنند و نه دست از ولایت‌فقیه برمی‌دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما