تازه های سایت

کد مطلب: 22710
1. دى 1393 - 11:03
با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان یادواره 32 شهید روستای زرامین سفلی برگزار شد.
یادواره 32 شهید سرافراز روستای زرامین سفلی برگزار شد

به گزارش سایت گرو، محمد ابراهیم الهی تبار در این مراسم گفت: شهرستان نهاوند از همان اوایل انقلاب به عنوان یکی از شهرستان پیشرو در مبارزه با رژیم طاغوت به مبارزه برخاست و در جنگ تحمیلی 8 ساله نیز با تقدیم بیش از 850 شهید وفاداری خود به انقلاب را نشان داد.

وی گفت: روستای زرامین سفلی نیز یکی از روستاهای برجسته کشوری در زمینه تقدیم شهید به انقلاب است که با تقدیم 32 شهید سرافراز دین خود به انقلاب را ادا کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه در زمان جنگ تمام جوانان ایرانی از خون خود گذشتند و به ندای رهبرشان در دفاع از کیان و ناموس خود به پا خواستند گفت: اکنون وظیفه ما در این زمان حفظ این امانت گرانبها است .

وی افزود: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس توانستند با تفکر جهادگونه خود، جنگ را مدیریت کنند و با سلاح ایمان در راه حفظ آرمان های امام و انقلاب به خوبی در مقابل دشمن سراپا مسلح ایستادگی کنند.

الهی تبار عنوان کرد: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

وی گفت: قدرت پایداری و ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در مقابل زیاده خواهی های گروه 1+5، ناشی از روحیه شجاعت و استقامت شهدا است.

امامعلی عبدالملکی فرماندار نهاوند نیز در این مراسم با اشاره به نقش شهدای والامقام در اقتدار نظام، بیان کرد: هم اکنون به برکت خون شهیدان، انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجدید پیمان با آرمان های بلند این عزیزان عنوان کرد.

فرماندار نهاوند افزود: برای جوانانی که جنگ را ندیده و مفاهیم عمیق جهاد و شهادت را کمتر درک کردند برگزاری این یادواره ها بسیار پراهمیت است .

وی اظهار داشت: شهیدان با فداکاریهای بی مثال، نام خود را در راه اعتلای اسلام و قرآن و سربلندی ملت بزرگ  ایران برای همیشه درتاریخ ثبت کردند .

انتهای پیام/

دیدگاه شما