تازه های سایت

کد مطلب: 22707
30. آذر 1393 - 19:43
شهردار نهاوند گفت: شهرداری با 15 دستگاه برف روب آماده مقابله با یخبندان است.
15 دستگاه برف روب شهرداری نهاوند آماده مقابله با یخبندان

شاهین فرجی فر در گفت و گو با سایت گرو، گفت: شهرداری نهاوند به منظور مقابله با سرما و یخبندان در زمستان امسال، 15 دستگاه خودرو برف روب و دیگر ماشین آلات سبک و سنگین را آماده و تجهیز کرده است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف شهرداری در فصل سرما، مهیا کردن زیرساخت ها و بسترهای لازم و ویژه این فصل است تا مشکلات و موانعی که می تواند موجب ایجاد مشکل برای شهروندان شود، برطرف شود.

شهردار نهاوند افزود: با تدابیر اندیشیده شده نیروهای حوزه خدمات شهری با تمام توان آماده ارایه خدمات به شهروندان هستند.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در راستای ارایه خدمات شهری در فصل سرما افزود:به منظور جلوگیری از لغزندگی معابر شهری ، علاوه بر آماده سازی خودروها، دوهزار عدد کیسه های ماسه و نمک برای تسهیل در عملیات برف روبی خریداری شده است.

وی تعویض و تعریض جدول ها و انتقال آب های روان به نهرها را از جمله اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر شهری بیان و تاکید کرد : با انجام این اقدام از جاری شدن آب های روان در معابر تا حد زیادی جلوگیری می شود.

شهردار نهاوند اضافه کرد: با گسترش فضای شهر و افزایش خیابان ها و معابر شهری، همیشه شاهد جاری شدن روان آبها به سمت هسته مرکزی شهر بوده ایم که با انجام اقداماتی هم چون پیاده رو سازی و جدولگذاری این مشکل را تا حدودی مرتفع نموده ایم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اقدام های صورت گرفته با توجه به توان مالی شهرداری و بر اساس اولویت و نیاز سنجی در دستور کار قرار می گیرد.

فرجی فر در پایان گفت: شهروندان نهاوندی در صورت مشاهده هر نوع مشکل و اختلالات در فصل زمستان، مراتب را به این شهرداری اطلاع دهند تا نیروهای شهرداری در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

دیدگاه شما