تازه های سایت

کد مطلب: 22705
28. آذر 1393 - 17:21
امام جمعه نهاوند گفت: هدف آمریکا از تأسیس گروه داعش جلوگیری از بیداری اسلامی در جهان است
امام جمعه نهاوند

به گزارش سایت گرو،حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر نهاوند در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با بیان اینکه آمریکا گروه داعش را تأسیس کرد و با قدرت از آن حمایت و پشتیبانی می کند، گفت: هدف آمریکا از تأسیس گروه داعش جلوگیری از بیداری اسلامی در جهان است.

 وی اظهار داشت: برنامه و هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی با راه اندازی گروه داعش و ارتکاب کشتار و جنایت وحشیانه و غیر انسانی به نام اسلام و دین بدنام کردن دین و مسلمانان در افکار عمومی جهان است.

امام جمعه نهاوند گفت: شعار مدافع حقوق بشر و منافع ملتها امروز توسط کسانی در جهان مطرح می شود که از هیچ جنایت و خباثتی برای تحقق و تأمین منافع شخص خود دریغ نمی کنند.

وی عنوان کرد: در دنیا هیچ جنگ و جنایتی وجود ندارد که آمریکا و متحدانش مستقیم و یا غیر مستقیم در آن مداخله و حضور نداشته باشند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: اگر با بیداری اسلامی مقابله نمی شد و گروه داعش برای تفرقه و جنایت در کشورهای اسلامی راه اندازی نمی شد اکنون کشورهای اروپایی و آمریکا هم با موج بیداری اسلامی گرفتار شده بودند و ظالمان و مستکبرین نابود شده بودند.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: امروز وضعیت مسلمانان در اکثر کشورهای اسلامی از جمله عراق، مصر، لیبی، اردن، الجزایر و سوریه مناسب نیست که عامل اصلی این موضوع جنایت و اقدامات وحشیانه و غیر انسانی گروه داعش است.

انتهای پیام/

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: تا کنون سند و پرونده های مختلفی از جنایات و اعمال وحشیانه آمریکا علیه مردم نقاط مختلف جهان و حتی مردم کشور آمریکا فاش و منتشر شده که آخرین نمونه آن شکنجه زندانیان آمریکا بوده است.

وی با بیان اینکه  این گونه جنایات و اعمال غیر انسانی دولت آمریکا به علت مسائل حزبی و رقابت حزب های مختلف سیاسی فاش می شود،  افزود:  در حالی که اکثر شهرهای آمریکا علیه تبعیض نژادی و بی عدالتی اعتراض دارند اما دولت آمریکا وقیحانه اعلام می کند تمام این جنایات و شکنجه ها به دستور رئیس جمهور آمریکا بوده است.

امام جمعه نهاوند در قسمت دیگری از خطبه های نماز عنوان کرد: پیشروی مردم و ارتش عراق و سوریه باعث شده داعش در این دو کشور در محاصره قرار بگیرد که در آینده نزدیک شاهد نابودی این گروه جنایت کار در دو کشور عراق و سوریه خواهیم بود.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در قسمت دیگری از خطبه های نماز جمعه نهاوند با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف افزود: هفته وقف فرصت بزرگی برای تبیین جایگاه وقف و فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه است که در این راستا برنامه ریزی های اصولی باید صورت گیرد.

حجت الاسلام مغیثی عنوان کرد: هدف اصلی نام گذاری هفته وقف را نشر و ترویج، تبیین و گسترش فرهنگ وقف در جامعه و آگاهی بخشی آحاد مردم برای شرکت در این صدقه جاریه است

دیدگاه شما