تازه های سایت

کد مطلب: 22681
21. آذر 1393 - 18:26
امام جمعه نهاوند گفت: پیاده روی اربعین فرصت معرفی امام‎حسین(ع) به‌ جهانیان و به نمایش اقتدار جهان اسلام تبدیل شده است.
پیاده‌روی‌ اربعین فرصت معرفی امام‎حسین(ع) به‌ جهانیان است

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند گفت: مانور راهپیمایی ۲۰ میلیونی مسلمانان و عزاداران حسینی برای شرکت در مراسم عزاداری اربعین حسینی پیام وحدت، ایستادگی و شجاعت و بصیرت مسلمانان را که زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است به تمام مردم جهان منتقل می کند.

وی افزود: اولین پیام این راهپیمایی این است که مسلمانان در هر شرایط و با هر تهدیدی عاشق خاندان عصمت و طهارت (ع) هستند و با تمام قدرت از این آرمان خود دفاع می کنند.

امام جمعه نهاوند با مهم برشمردن پیام راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، رزمایش ضد تکفیری است و موجب مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اهل بیت (ع) می شود.

وی با تاکید بر اینکه فلسفه و درس اربعین زنده نگه داشتن عاشوار است گفت: ما باید در اربعین قیام امام حسین(ع) و مکتب عاشورا را زنده نگه داریم چرا که تداوم عهد با امام حسین(ع) تداوم ایستادگی در برابر ظلم و ستم و همچنین احیای عزت، عظمت، دین و مکتب اسلام است.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه نهاوند پخش صحنه های تأسف بار و غیر انسانی شکنجه های زندانیان آمریکا توسط سازمان سیا را سند دیگری از رسوایی و پلید بودن دولت آمریکا عنوان کرد و ادامه داد: آمریکا خود بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است.

افتضاح اخیر در آمریکا باعث شد که افکار عمومی با معنای جدید حقوق بشر مورد ادعای آمریکا آشنا شده و به همین دلیل برعلیه این اقدامات دست به اعتراض بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما