تازه های سایت

کد مطلب: 22637
18. آذر 1393 - 8:59
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: پروژه سد گرین بعد از گذشت ۳ سال، ۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پروژه سد گرین نهاوند تنها ۸ درصد پیشرفت داشته است

به گزارش سایت گرو، مرتضی عزالدین، با اشاره به اینکه پروژه سد گرین در اولویت دولت برای تخصیص اعتبار نیست، اظهار داشت: این پروژه که از سال 90 آغاز شده در حال حاضر 8 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی درباره واگذاری پروژه سد گرین به بخش خصوصی برای اجرا، اظهار داشت: روند واگذاری در وزارت نیرو قوانین خاص خود را دارد و باید مجوزهای این وزارت‌خانه برای فاینانس پروژه صادر شود.

وی با اشاره به اینکه مراحل واگذاری باید به صورت قانونی طی شود، گفت: در همایش سرمایه‎گذاری یکی از فعالان بخش خصوصی برای اجرای این پروژه اعلام آمادگی کرده که این پروژه را با سرمایه خود اجرا کند.

عزالدین با تصریح بر اینکه باید منتظر اجازه وزارت نیرو برای واگذاری پروژه سد گرین باشیم، افزود: در حال حاضر پیمانکار قوی در این پروژه در حال فعالیت است و در صورت واگذاری به بخش خصوصی، سرمایه‎گذار باید نقدینگی لازم را برای اجرا تامین کند.

وی تاکید کرد: بهترین حالت این است که دولت اعتبارات لازم را برای اتمام پروژه سد گرین نهاوند تخصیص دهد تا از این طریق بتوان پروژه را به اتمام رساند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه برای سال 94 یک میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است، گفت: دولت اعتبار بیشتری برای اتمام پروژه تخصیص دهد.

وی با بیان اینکه با کمبود اعتبار در این پروژه روبه‎رو هستیم، بیان کرد: 16 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما