تازه های سایت

کد مطلب: 22575
15. آذر 1393 - 20:21
فرماندار شهرستان نهاوند امروز به صورت سرزده از 11 دستگاه دولتی شهرستان بازديد کرد.
بازديد سرزده فرماندار از ادارات دولتی شهرستان نهاوند +عکس

به گزارش سایت گرو، امامعلي عبدالملکی امروز به صورت سرزده از 11 دستگاه دولتی شهرستان بازديد و از نزديک با مديران و کارکنان ادارات ديدار و گفتگو نمود.

اين ادارات شامل اداره صنعت ، معدن و تجارات – کار، رفاه و تامين اجتماعي – پست – آب منطقه ای – اوقاف و امورخيريه – ورزش و جوانان – امور عشايری – بنياد مسکن – گازرساني – راه و شهرسازي و مخابرات بود.

وی ابتدا با حضور در اداره صنعت، معدن و تجارت با رضايي مدير اين اداره به گفتگو پرداخت.

فرماندار نهاوند در اين ديدار با حساس خواندن مسئله نان در شهرستان گفت: قيمت تمام جديد نان در استان همدان از ساير استان هاي کشور پايين تر است و از مدير اداره صنعت،معدن و تجارت خواست با بازرسي دقيق ، دقت نمايند  وزن نان تحويلي به مردم پايين تر از ميزان مشخص نشود.

در ادامه اداره کار،رفاه و تامين اجتماعي مورد بازديد فرماندار قرار گرفت عبدالملکي در اين بازديد از مدير اداره کار،رفاه و تامين اجتماعي خواست وضعيت کارگران تعديل شده شهرداري نهاوند را حل نمايد.

 

وي همچنين در ديدار با مدير آب منطقه ای با اشاره به انسداد بيش از 40 حلقه چاه عميق غير مجاز در شهرستان تاکنون گفت: انتظار ميرود تا قبل از شروع کاشت محصولات کشاورزي در سال جديد وضعيت انسداد بقيه چاه هاي غير مجاز مشخص شود.

فرماندار نهاوند در ديدار با مدير اداره اوقاف و امور خيريه با قدرداني از عملکرد اين اداره گفت: بحث قرآن، کانون هاي مساجد و تبليغات عمومي از اموري هستند که ميتوان بيشتر مورد توجه قرار گرفت.

وي در ديدار با مدير و کارکنان اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به درخشش جوانان نهاوند در ورزشهاي ملي کشور و کسب مقام هاي ملي و بين المللي گفت: جوانان نهاوند مطالبات بيشتري را در بحث ورزش از مديران استان دارند.

فرماندار شهرستان نهاوند همچنين در ديدار با رئيس و کارکنان اداره امور عشايري نهاوند گفت : بيشترين اعتبار مصوب براي عشاير استان توسط نهاوند در نظر گرفته شده و همواره توجه زيادي به اين قشر از جامعه که به حق به فرموده حضرت امام (ره) ذخاير انقلاب هستند مي نمائيم.

 وي در ادامه در خصوص مسير حرکت عشاير و تعيين جاده ي جديد براي عبور عشاير تاکيد کرد.

عبدالملکي بعد از بازديد از بنياد مسکن نهاوند گفت: در نظر است کارخانه ساخت بتن هاي سبک با اعتباري بالغ بر يک هزار ميليارد در نهاوند ساخته شود که محصول اين کارخانه علاوه بر تامين نياز استان به ساير استانها صادر ميشود و اين کارخانه براي يکصد نفر به صورت مستقيم شغل ايجاد ميکند.

وي در ادامه از اداره گاز رساني شهرستان ديدار نمود و در اين بازديد عنوان شد بيش از 93 درصد از جمعيت نهاوند از نعمت گاز بهره مند هستند و تا پايان سال جاري نيز 8 روستاي ديگر از نعمت گاز بهرمند ميشوند.

در ادامه ادره راه و شهرسازي مورد بازديد فرماندار نهاوند قرار گرفت، عبدالملکي در اين بازديد ضمن بررسي وضعيت جاده آورزمان گفت: به تازگي بيش از 7 ميليارد ريال اعتبار ديگر به اين پروژه افزوده شده و اميدواريم تا قبل از فصل سرما مقداري از مسير آسفات شود.

 وي همچنين در خصوص گردنه برزول – سه راهي کفراش و جاده گاماسياب با مدير راه و شهرسازي گفتگو نمود .

همچنين در اين ديدار مدير اين اداره در خصوص آمادگي براي برف روبي در فصل زمستان صحبت نمود.

فرماندار شهرستان نهاوند در ادامه با حضور در مخابرات از نزديک از تمام قسمت هاي فني مخابرات نهاوند بازديد نمود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما