تازه های سایت

کد مطلب: 22574
15. آذر 1393 - 10:52
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری جشنواره شعر طنز استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند خبر داد.
نهاوند میزبان شاعران طنزپرداز استان همدان

به گزارش سایت گرو، محمود مصباح با بیان اینکه  شهرستان نهاوند میزبان برگزاری جشنواره شعر طنز استان همدان است، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، ترغیب و تشویق شاعران جوان در راستای خلق آثار جدید به زبان طنز، کشف و ساماندهی و به ظهور رساندن استعدادهای طنزنویسان استان است.

وی ترویج اشعار طنز انتقادی و ارائه الگوی صحیح در بین شاعران جوان و ایجاد شادی و نشاط در بین اقشار مختلف جامعه را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند تأکید کرد: جشنواره شعر طنز استان در دو بخش آزاد و ویژه با موضوع‌ آپارتمان‌نشینی، ترافیک، آلودگی هوا، امانت‌داری، ازدواج و اعتیاد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از شاعران طنزپرداز و برجسته کشور در این جشنواره حضور می‌یابد، افزود: جشنواره شعر طنز استان 17 دی ماه در تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

مصباح خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌‌توانند دو اثر از آثار خود را که تاکنون در جشنواره‌ای شرکت نکرده، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی داوری آثار را در دو بخش قبل از نیما (سنتی) و بعد از نیما (نو و سپید) عنوان و پیش‌بینی کرد شاعران استان در این جشنواره حضور پررنگی داشته باشند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند تصریح کرد: شهرستان نهاوند به علت برخورداری از زیرساخت‌های مناسب و قدمت فرهنگی و تاریخی بلند خود، در عرصه‌های فرهنگی و هنری همواره حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی میزبانی در برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان را باعث رشد و توسعه این بخش در نهاوند دانست و اظهار کرد: جشنواره شعر طنز استان همدان، موقعیت و فضای مناسبی برای معرفی و شناساندن هنرمندان شهرستان به دیگر مناطق را فراهم خواهد کرد.

مصباح گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا یکم دی ماه به ادارات ارشاد اسلامی شهرستان‌های محل زندگی خود تحویل داده و یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی نهاوند، بلوار شهید بهشتی، خیابان دانش، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما