تازه های سایت

کد مطلب: 22570
14. آذر 1393 - 20:48
امام جمعه نهاوند گفت: دولت آمریکا خود را حامی حقوق بشر معرفی می کند در حالی که خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است.
آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر است

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: آمریکا با بهانه قرار دادن حقوق بشر، کشورهای خواهان استقلال و آزادی را تحت فشار قرار می دهد در حالی که بزرگترین ناقض حقوق بشر این کشور است.

وی گفت: سالهاست که آمریکا با براه انداختن جنگ در کشورهای دیگر حقوق بشر را زیر پا می گذارد و چنین کشوری در باره ایران نمی تواند ادعای نقض حقوق بشر کند.

امام جمعه نهاوند جنایت اخیر پلیس آمریکا در کشتن سیاه پوست سیگار فروش را افتضاح جدید این کشور در زمینه حقوق بشر عنوان کرد و گفت: این اقدام وحشیانه باعث شد که تصور افکار عمومی جهان از چهره آمریکا منفورتر شود.

وی گفت: این در حالیست که همین مدعیان حقوق بشر به خاطر اعدام جنایتکاران و برخورد با آنان از سوی جمهوری اسلامی، ما را آماج حمله های غیر منصفانه قرار داده و ایران را کشوری ضد حقوق بشری معرفی می کنند.

مغیثی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اربعین و برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) با حضور بیش از ۲۰ میلیون نفر از مسلمانان نقاط مختلف جهان فرصت خوبی برای معرفی اسلام و قیام امام حسین(ع) به مردم جهان است.

حجت الاسلام مغیثی در ادامه به اهمیت صدور تفکر بسیجی به کشورهای مختلف جهان و مسلمانان سراسر دنیا تأکید کرد و اظهار داشت: امروز ارتش کشورهای عراق و سوریه در مقابله و نابودی گروه های داعش و وهابی به موفقیت های بزرگی رسیده که به برکت صدور تفکر بسیجی بوده است.

وی در قسمت دیگری از خطبه های نماز جمعه نهاوند ضمن انتقاد از رواج و گسترش بی حجابی و بد حجابی در سطح شهر گفت: معلوم نیست در برخورد با معضلات اجتماعی و مظاهر بد حجابی و بی حجابی کدام نهاد و ارگان باید دخالت کند.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: در حالی که دشمن برای رواج و گسترش بد حجابی و بی حجابی در ایران با برنامه و هدف مشخص در حال فعالیت است اما متأسفانه در ایران هنوز متولی برخورد با این مسائل وجود ندارد که این یک نقص بزرگ است و باید سریعتر برطرف شود

وی همچنین با اشاره به نزدیک بودن روز دانشجو گفت: حوزه و دانشگاه دوبال نظام اسلامی و انقلاب هستند که باید با سعی و تلاش از حقوق ملت ایران پاسداری کنند و زمینه رشد و پیشرفت کشور را در همه زمینه ها فراهم کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: دانشجویان باید از عظمت شهدا، انقلاب و امام (ره) حفاظت کنند و حامی واقعی ولایت فقیه ، ارزش های ناب انقلاب و دستاوردهای نظام باشند و از کیان و عزت کشور به شایستگی دفاع کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما