تازه های سایت

کد مطلب: 22553
10. آذر 1393 - 9:04
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: فضای مرکز آموزش علمی- کاربردی نهاوند مناسب نیست و ویژگی و خصوصیات یک مکان دانشگاهی در آن دیده نمی شود.
فضای مرکز آموزش علمی، کاربردی نهاوند ویژگی یک مکان دانشگاهی را ندارد

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در حاشیه بازدید از مرکز آموزش علمی-کاربردی نهاوند اظهار داشت: دانشگاه علمی-کاربردی نهاوند باید به دنبال یک مکان با امکانات و خدمات مناسب برای ارائه خدمات به دانشجویان باشد.

عبدالملکی گفت: دولت برای واگذاری زمین به مراکز آموزش عالی محدودیتی ندارد و حتی برای ساخت موسسات و مراکز آموزش عالی به متقاضیان تسهیلات و خدمات زیربنایی ارائه می کند.

وی افزود: هشت مرکز آموزش عالی در شهرستان نهاوند وجود دارد اما اثر گذاری و فعالیت های مختلف این مراکز در سطح شهرستان دیده نمی شود.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه نحوه برخورد مسئولان و اساتید دانشگاه باید با دانشجویان نسبت به محیط دبیرستان تفاوت داشته باشد، افزود: دانشگاه همانند پادگان نیست که انتظار داشته باشیم هر چه به دانشجو بگوییم و امر و نهی کنیم او در جواب فقط چشم بگوید.

وی عنوان کرد: ارتباط دانشگاه علمی-کاربردی نهاوند با دولت در این شهرستان قطع است و نگاه مسئولان این دانشگاه نسبت به مدیریت و روند فعلی این دانشگاه باید تغییر کند.

عبدالملکی بیان داشت: فعالیت این دانشگاه در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی با داشتن بیش از ۸۵۰ دانشجو و ۱۲۰ استاد و ۱۲ رشته به هیچ وجه مناسب نیست.

وی گفت: این مرکز آموزش عالی دارای معایب و کمبود و مشکلاتی است که باید با برنامه ریزی مسئولان آن و کمک و حمایت دولت رفع شود.

وی ادامه داد: وظیفه دولت نگهداری و توسعه مراکز آموزش عالی در منطقه است و دانشگاه با توجه به وجود ذاتی و وظیفه ای که بر عهده دارد نباید فقط در یک حوزه خاص از مسائل اجتماعی و جامعه فعالیت کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما