تازه های سایت

کد مطلب: 22552
10. آذر 1393 - 8:58
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نهاوند گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، آموزش و پرورش نهاوند برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب رتبه عالی در زمینه اجرای مطلوب پروژه مهر در سطح استان گردید.
رتبه نخست پروژه مهر به آموزش و پرورش نهاوند رسید

به گزارش سایت گرو، محمد حسین دارایی در جمع مدیران مدارس این شهرستان در کانون شهید باهنر افزود: پروژه مهر یکی از برنامه های مهم و کلیدی وزارت آموزش و پرورش برای شروع مناسب و با شکوه مدارس است به نحوی دانش آموز خاطره آنرا همواره در ذهن داشته باشد.

وی گفت: آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در راستای آماده سازی فضاهای آموزشی و پرورشی ، ساماندهی نیروی انسانی و فعالیت های مرتبط برای آغاز سال تحصیلی، توانست با تلاش های گسترده جایگاه عالی را در بین شهرستانهای استان از آن خود کند.

وی این موفقیت را مدیون تلاشهای جمعی تمامی کارکنان ستادی و مدارس عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به تجارب ارزنده ای که طی چند سال گذشته در زمینه پروژه مهر بدست آمده امسال نیز با بهره گیری از توان کارشناسان اداری و مدیران مدارس شروع سال تحصیلی توام با نشاط و شادابی در مدارس بود و مشکلی در حوزه های مختلف وجود نداشت.

وی گفت: با توجه به اینکه برنامه های مقدماتی پروژه مهر این شهرستان از اواخر اسفندماه آغاز شد لذا در این مدت تا شروع سال تحصیلی بیش از 50 جلسه کاری توسط ستاد اصلی کمیته های مربوطه و همچنین مدیران مدارس تشکیل و برنامه ریزیهای عملیاتی طرح ریزی شد.

وی افزود: با توجه به موفقیتهای بدست آمده این اداره طی پنج سال متوالی فعالیتهای پروژه مهر توسط ارزیابان وزارت متبوع و اداره کل استان مورد بررسی قرار گرفت که برابر با استانداردهای لازم این شهرستان از عملکرد مطلوبی برخوردار بوده و توانست رتبه عالی را در سطح استان بدست آورد .

انتهای پیام/

دیدگاه شما