تازه های سایت

کد مطلب: 22512
1. آذر 1393 - 8:34
امام جمعه نهاوند گفت: ترویج و گسترش تفکر بسیجی کشور را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن حفظ می کند.
ترویج تفکر بسیجی مهمترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام مغیثی در دیدار با جمعی از بسیجیان شهرستان نهاوند، هفته بسیج را فرصت مغتنمی برای تجدید پیمان با آرمان های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری ذکر کرد و افزود: هفته بسیج گامی برای احیای دوباره ارزش های انقلاب و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل است لذا باید در این هفته همه شاهد اجرای باشکوه برنامه های متنوع فرهنگی باشند.

وی افزود: بسیج ریشه درتاریخ دارد و هرکسی درطول تاریخ با ظلم و فساد مبارزه و دربرقراری عدل وعدالت تلاش کرده بسیجی است.

امام جمعه نهاوند از جنگ نرم به عنوان ابزار جدید دشمنان یاد کرد و گفت: امروز آثار جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از دوران جنگ مخرب تر است لذا بسیجیان در این زمینه باید با بهره گیری از بصیرت خاصی که دارند در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

وی افزود: اخلاص و ایمان به خدا و همچنین ولایتمداری از ویژگی بارز بسیجیان است که در کنار سایر ویژگی های آنها بیشتر نمایانگر است.

حجت الاسلام مغیثی یکی از مهمترین راه های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی در کشور بیان کرد و افزود: بسیج قبل از آنکه یک جریان باشد تفکری است که امام راحل آن را به عنوان یک جریان فراگیر در میان مردم تبیین کردند.

وی بیان کرد: بسیج با راه اندازی حلقه های صالحین در جهت واکسینه کردن جامعه در برابر شبیخون فرهنگی دشمن وارد صحنه شده است و پرورش جوانان و نوجوانان با معرفت و بصیرت برای دفاع از انقلاب اسلامی از برکات بسیج است.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: ما بسیاری از موفقیت ها را در طول انقلاب بواسطه حضور نیروهای مخلص بسیجی که خود را وقف اسلام و مسلمین نموده اند بدست آورده ایم .

وی در پایان گفت: پایگاه ها و حوزه ها مقاومت بسیج باید خود را محکم کنند و هر چه می توانند بصیرت و آگاهی مردم را بالا ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما