تازه های سایت

کد مطلب: 22499
28. آبان 1393 - 11:09
فرمانده سپاه ناحيه نهاوند از اجرای بيش از 180 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسيج در این شهرستان خبر داد.
برگزاری بیش از 180 عنوان برنامه در هفته بسیج در نهاوند

کامران کریمی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، با اشاره به شکل‌گیری بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) افزود: برای حفظ این انقلاب و نظام از هرگونه مشکلات بیرونی و آسیب‌هایی که دشمنان قصد دارند به این نظام وارد کنند، تشکیلات مقدس بسیج راه‌اندازی شد.

وی اظهار داشت: بسيج نهادي مردمي است و در راه حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي از هيچ كوششي فرو گذار نخواهد بود.

فرمانده سپاه نهاوند با تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: برنامه های گرامیداشت این هفته در تمام پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج با محوریت برنامه های مهم و شاخص برگزار خواهد شد.

وی افزود: در نخستين روز از هفته بسيج با عنوان"بسيج، ولايت‌مداری و انتظار" گردهمايي حلقه‌های صالحين شهری و روستايی و نشست تربيتی در مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار می ‌شود.

کریمی با اشاره به فضا سازی مناسب نسبت به این هفته عنوان کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه های عکس، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی در پایگاه ها و دیدار با امام جمعه شهرستان از جمله برنامه های گرامیداشت این هفته در شهرستان نهاوند است.

وی اظهار داشت: در طول هفته برپایی ایستگاه های صلواتی در شهر و روستاها، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاهایی از محصولات اقتصاد مقاومتی و سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند از دیگر برنامه های سپاه ناحیه نهاوند در هفته بسیج است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: یکی از برنامه های شاخص و محوری این ناحیه در هفته بسیج افتتاح 3 پایگاه بسیج و یک سالن ورزشی است که بر این اساس ساختمان پایگاه های بسیج روستاهای شیراوند، کهریز و کفراش و همچنین سالن ورزشی حوزه حاج همت شعبان به بهره برداری می رسد.

وی بیان داشت: مهمترین برنامه هفته بسیج در شهرستان نهاوند تجمع بزرگ بسیجیان سراسر شهرستان در مصلی نماز جمعه در روز 5 آذر، همزمان با سراسر کشور است.

کریمی گفت: در روز 2 آذر نیز تجمع پیشکسوتان جبهه و جنگ در شهرستان نهاوند برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما