تازه های سایت

کد مطلب: 22486
26. آبان 1393 - 9:09
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: با هدف آشتی مردم با کتاب بیش از 15 عنوان برنامه در این شهرستان اجرا می شود.
برگزاری بیش از 15 عنوان برنامه مختلف در هفته کتاب در شهرستان نهاوند

محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: شعار بیست و دومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران «ترویج کتاب، ترویج امید» است که بر همین اساس, این اداره با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و همچنین آشتی دادن جامعه با فرهنگ مطالعه بیش از 15 برنامه مختلف در شهرستان پیش بینی نموده است .

وی دیدار با امام جمعه و تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای انقلاب اسلامی در روز اول این هفته، برگزاری 3 جلسه نقد کتاب در شهرستان در طول هفته، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی را برخی از این برنامه ها عنوان کرد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند اظهار داشت: برگزاری عصر شعر با موضوع کتاب و کتاب خوانی در روز 28 آبان ماه با همکاری انجمن ادبی سرای سخن با حضور فعالان و پیشکسوتان عرصه کتاب و کتاب خوانی شهرستان در محل سالن جوانه های مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) بر گزار می شود.

وی برگزاری جشن کتاب در شهرهای برزول و نهاوند و تجلیل از فعالان و ناشران برجسته شهرستان را از دیگر برنامه‌های این شهرستان برشمرد و افزود: این برنامه نیز روز دوشنبه 26 آبان ماه با حضور مسئولان، کارکنان و اعضای کتابخانه‌های شهرستان در کتابخانه عمومی شهید حیدری برگزار خواهد شد.

مصباح رونمایی از کتاب "سوره‌های قرآن در یک نگاه" نوشته فاطمه سیاوشی، اهدای کتاب به مدارس شهرستان و در طول این هفته، سرکشی و تقدیر از پیشکسوت عرصه شعر و کتاب شهرستان آقای سیف الشعر ، اهدا کتاب به کودکان و نوجوانان ، ثبت نام رایگان از اعضاء جدید کتابخانه و برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از 10000 عنوان و در 3000 جلد با بیش از 30 درصد تخفیف از یکشنبه 25 آبان ماه به مدت 10 روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) را از برنامه های این اداره در این هفته بیان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما