تازه های سایت

کد مطلب: 22479
24. آبان 1393 - 10:57
رییس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: وزارت ورزش و جوانان درباره وضعیت اداره مجموعه ورزشی علیمرادیان این شهر تصمیم گیری می کند.
تصمیم گیری وزارت ورزش درباره مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند

به گزارش سایت گرو،سعید کولیوند گفت: با توجه به بازدید سال گذشته وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی علیمرادیان، این وزارتخانه درباره وضعیت اداره آن تصمیم نهایی را می گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه مجموعه ورزشی کنونی مهندس علیمرادیان از مجموعه های منحصر به فرد در غرب کشور است که برای ادامه فعالیت نیاز به حمایت وزارت ورزش و تامین اعتبارات لازم دارد لذا در این باره پیشنهاداتی به وزارتخانه ارسال شده که تصمیم نهایی در این زمینه از سوی آنان اعمال می شود.

وی افزود: در حال حاضر در این مجموعه فعالیتهای ورزشی وجود دارد و سالنهای ورزشی، استخر ، خوابگاه، خانه کشتی فعال می باشد اما لازم است که حمایتهای مالی از این مجموعه بزرگ به عمل آید تا بتوان از ظرفیتهای آن استفاده های لازم را برد.

مجموعه ورزشی مهندس محمد حسین علیمرادیان نهاوند مجموعه ورزشی کم نظیری در غرب کشور می باشد که 19 سال پیش با هزینه ای افزون بر سی میلیارد ریال توسط شخص خیری به نام 'محمد حسین علیمرادیان' احداث شد.

این مجموعه ورزشی در 14 هکتار زمین احداث شده و دارای سالن سرپوشیده استاندارد شش هزار نفری، استادیوم 15 هزار نفری، استخر ، خانه کشتی، خوابگاه و دیگر امکانات ورزشی است..

این مجموعه ورزشی پس از ساخت بعنوان بزرگترین مجتمع ورزشی غرب کشور شناخته شد و با امضای قراردادی 10 ساله در اختیار کمیته ملی المپیک قرار گرفت که سال 88 این قرارداد به پایان رسید و کمیته ملی المپیک تمایلی برای تمدید قرارداد نداشت که نتیجه آن تعطیل شدن مجموعه ورزشی به مدت یکسال و بیکاری تعدادی از کارکنان و کارگران آن شد.

با پیگیریهای که توسط نماینده وقت و مسوولان مربوطه شهرستان اتخاذ شد این مجموعه به وزارت ورزش واگذار شد که در حال حاضر قرار است در خصوص نحوه اداره آن وزارت ورزش تصمیم نهایی را گرفته و آنرا از بلاتکلیفی در آورد.

دیدگاه شما