تازه های سایت

کد مطلب: 22475
24. آبان 1393 - 8:42
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: بی توجهی به فرهنگ نماز باعث به وجود آمدن مفاسد مختلفی در سطح جامعه شده است.
 مفاسد امروز جامعه نشات گرفته از بی توجهی به فرهنگ نماز است

به گزارش سایت گرو، سردار مظاهر مجیدی در دومین همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات، اعضای هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج شهرستان نهاوند گفت: در طول جنگ تحمیلی 8 ساله رزمندگان اسلام با تاسی از فرهنگ نماز عاشورایی و با قدرت ایمان خود توانستند در مقابل دشمن ایستادگی کنند و در سخت ترین زمان ها نماز خود را فراموش نکردند.

وی گفت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا با اقامه نماز اول وقت باز هم به اهمیت نماز اول پرداخته چرا که نماز اول وقت و آن هم به جماعت جامعه را در مقابل تمامی منکرات بیمه می کند که این فداکاری سیدالشهدا(ع) در حقیقت اسلام را برای ما زنده نگه داشته است.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه اباعبدالله الحسین(ع) در واقعه کربلا و عاشورا نبرد را برای برپایی نماز ترک کردند، گفت: این اقدام نشان‌دهنده اهمیت اقامه نماز از دیدگاه ایشان است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم همکاری مستمر پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد محلات بیان داشت: همکاری بسیج و مسجد گام موثری در انجام فعالیت‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

سردار مجیدی اظهار کرد: مواردی همچون حضور جوانان در مساجد، تشکیل کانون‌های فرهنگی مساجد و تشکیل پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد از دستاوردهای فرهنگی دوران انقلاب است.

وی گفت: باید با برنا‌مه‌ریزی دقیق  زمینه حضور گسترده نوجوانان و جوانان را در مساجد فعال کنیم تا به بهترین نحو ممکن جذب مساجد شوند.

سردار مجیدی عنوان کرد: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با حفظ روحیه تعامل و همکاری سازنده در اجرای برنامه‌های قرآنی، فرهنگی ، بصیرتی در مساجد حضوری گسترده تر داشته و در حفظ و نگهداری مساجد فعالیت بیشتری انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با کشور های 5+ 1 افزود: کسانی که خود از بمب اتم استفاده کردند و هزاران نفر را به کام مرگ کشاندند حالا می خواهند به مردم دنیا القا کنند که فعالیت صلح آمیز هسته ای ما برای جهان خطرناک است.

جانشین فرمانده سپاه استان گفت: کشورهای استکباری و آمریکا با چنین بحث ها و حاشیه سازی ها می خواهند ما را از اهداف واقعی انقلاب منحرف کرده و دور کنند.

وی بیان داشت: آمریکا و کشورهای هم پیمانش با تجهیز گروهک تروریستی داعش در پی حفظ امنیت رژیم صهیونیستی هستند چون این رژیم جعلی از بیداری اسلامی مسلمانان به وحشت افتاده است.

سردار مجیدی اظهار کرد: گروهک های تروریستی مثل داعش دست آموز ایالات متحده برای نابودی اسلام آن هم به نام اسلام هستند که به یاری خدا با درایت و رهبریت مرجعیت شیعه، اتحاد و وحدت مردمی در عراق حاکم شد و نتیجه آن سرنگونی این گروهک تروریستی خواهد بود.

وی گفت: شیعیان عراق با الگوگیری از مکتب امام حسین (ع) و عاشورا و طبق فتوای ایت الله سیستانی در کنار برادران سنی خود به مقابله با داعش می پردازند چون می دانند که این گروهک تروریستی خطری برای دین اسلام و مردم منطقه است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما