تازه های سایت

کد مطلب: 22436
19. آبان 1393 - 10:37
مسئولان شهرستان نهاوند به مناسبت ماه محرم با خانواده 6 شهید روستای دره ابراهیم دیدار کردند.

به گزارش سایت گرو، در این دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند با اشاره به دوران دفاع مقدس و تلاش استكبار جهاني براي مقابله و نابودي انقلاب اسلامي گفت: به رغم اينكه در هشت سال دفاع مقدس تمام دنيا مقابل ايران اسلامي قرار داشت اما ملت دلاور و با غيرت ايران اسلامي نشان داد كه در دفاع از اسلام و انقلاب محكم و استوار ايستاده و اجازه دست درازي حتي به يك وجب از خاك اين سرزمين را به دشمنان نمي دهد.

علی بخشی نظام مقدس جمهوری اسلامی را میراث شهدا دانست و گفت: مسوولیت در این نظام به برکت خون شهیدان است.

وی گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راه های جلوگیری از تهاجمات گسترده دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب بویژه جنگ نرم است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند با بیان اینکه شهیدان چراغ راه هدایت برای جامعه ما و بهترین الگو برای نسل آینده هستنداضافه کرد: با تمسک به رفتار شهدا می توان آینده ای پر از امید و موفقیت برای کشور ترسیم کرد.

صفی الله خرم آبادی عضو شورای شهر و مسئول کمیسیون فرهنگی این شورا نیز در ادامه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز تأکید کرد و گفت: هر چه بیشتر بتوانیم در این مسیر گام برداریم بهتر می توانیم آرمان های شهدا را حفظ کنیم.

وی اظهار کرد: مادران و همسران شهدا با الگوگیری از شخصیت والای حضرت ام البنین (س) فرزندانی را تربیت کردند که جان دادن در راه اسلام را افتخار و آرزوی خود می دانستند.

خرم آبادی در پایان گفت:مسوولان باید تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا را وظیفه خود بدانند و با سرکشی از آنان به وظیفه خود عمل کنند.

شهیدان قاسم حسنوند، عباد کماسایی، دارمراد رازانی،محمد نادری، شمسعلی سوری و کرمخدا نادری 6 شهید سرافراز روستای دره ابراهیم هستند که مسئولان با خانواده آنها دیدار کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما