تازه های سایت

کد مطلب: 22357
11. آبان 1393 - 11:18

خبرگزاری فارس: چگونه رزمندگان اسلام فروغ جاويدان را به غروب تبديل كردند
به گزارش سایت گرو، سردار ناصر شعبانی در یادواره شهدای شهر گیان نهاوند، امنیت و آسایش بوجود آمده در كشور را مدیون ایثارگری ها و از جان گذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: ملت شریف ایران وفادار به نظام و شهدا هستند و آنها را الگوی خود قرار می دهند.

وی عنوان کرد: ملت تا زمانی که از مقام معظم رهبری و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی تبعیت کند همچنان مقاوم و استوار در برابر دشمنان و مشکلاتی که آنها ناشی از اعمال تهدیدها و تحریم‌ها ایجاد کرده‌اند می‌ایستد و از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کند.

جانشین قرارگاه ثارلله سپاه پاسداران افزود: در طول تاریخ هیچ یک از حکومت‌های گذشته ایران قدرت و استقلال امروز را نداشته و بخش وسیعی از کشور را در برابر زیادی خواهی دیگران در معامله‌هایی ننگین به آن‌ها واگذار کرده‌اند؛ اما انقلاب اسلامی به پشتوانه مقاومت مردم و رهبری‌های حکیمانه امام خمینی (ره ) حتی ذره‌ای از خاک این میهن اسلامی را به دشمنان بعثی ندادند.

وی گفت: کشورهای غربی امروز نیز با ایجاد گروه‌های تروریستی و طراحی نقشه‌های شوم برای محاصره ایران دست به ایجاد داعش در منطقه زده‌اند تا منطقه امنی را برای رژیم جعلی اسرائیل به وجود آورند و با این کار ضمن بدنام کردن دین اسلام و ضربه وارد کردن به امنیت منطقه کشورهای اسلامی و شیعه را به نابودی بکشانند.

سردار شعبانی عنوان کرد: اسرائیل و آمریکا از ایجاد حکومتی شیعی در عراق وحشت داشته و با توجه به اینکه حزب‌الله لبنان و حماس خطری برای اسرائیل محسوب می‌شوند‌، داعش را در عراق و گروه‌های تروریستی در سوریه را تجهیز کرده تا از خلق جبهه مقاومت جدیدی در منطقه جلوگیری کنند‌.

وی به سخنان پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) در رابطه با اسلام‌های تکفیری اشاره و ابراز کرد: اسلام وهابی، اسلام عثمانی، اسلام اخوانی، اسلام آمریکایی و اسلام تکفیری داعش، همان اسلام‌هایی هستند که حضرت محمد(ص) و امام علی(ع) آنها را با پرچم‌های سیاه و شعارهای اسلامی معرفی کردند که به کشتار مردم می‌پردازند.

جانشین قرارگاه ثارلله سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اسلام وهابی، اسلام داعشی، اسلام بعثی و اسلام وحشی‌گری از اسلام آمریکایی نشأت می‌گیرند و بسیاری از فرماندهان گروه‌های تروریستی منطقه عراق به نام داعش از بازماندگان رژیم بعثی عراق هستند که با ایجاد فتنه و آشوب در عراق به فکر بازگشت به تحولات سیاسی عراق هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما