تازه های سایت

کد مطلب: 22331
11. آبان 1393 - 10:20
مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان همدان گفت: از پانزدهم مهرماه تاکنون 29 چاه غیرمجاز در نهاوند مسدود شده است.

خبرگزاری فارس: 145 چاه غیرمجاز در همدان مسدود شد

به گزارش سایت گرو، مرتضی عزالدین با اشاره به اینکه در نیمه اول امسال 152 چاه غیر مجاز در همدان مسدود شد، اظهار کرد: با شروع طرح انسداد چاه‌های غیرمجاز از پانزدهم مهر تا روز گذشته 145 چاه غیرمجاز مسدود شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 12.5 میلیون متر مکعب آب صرفه‌جویی شده است، افزود: در شهرستان همدان 19 چاه، در شهرستان رزن 22 چاه، فامنین 9 چاه، شهرستان نهاوند 29 چاه، شهرستان بهار پنج چاه، کبودراهنگ 12 چاه، شهرستان اسدآباد 17 چاه، شهرستان تویسرکان 18 چاه و ملایر 15 چاه مسدود شده است.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان همدان تصریح کرد: طبق برنامه باید 300 چاه غیرمجاز در سطح استان تا پایان سال جاری مسدود شود.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان انتظامی و قضایی استان همکاری بسیار خوبی در این حوزه به عمل آوردند، خاطرنشان کرد: برای مسدود کردن هر چاه غیرمجاز به یک میلیون تومان اعتبار نیاز است که طرح انسداد چاه‌ها بدون تسامح و با تأکید مسئولان استان و وزارت نیرو در حال انجام است.

عزالدین با اشاره به اینکه رودخانه عباس‌آباد نیز به زودی وارد شبکه آبرسانی خواهد شد، گفت: در حال حاضر سد اکباتان 7 میلیون متر مکعب آب دارد که منابع آبی آن با تأمین آب مورد نیاز شرب از رودخانه عباس‌آباد و خاکو برای آینده ذخیره خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما