تازه های سایت

کد مطلب: 22265
2. آبان 1393 - 15:22
فرماندار نهاوند گفت:سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بیمه کرده وتوطئه های جنگ نرم دشمن را خنثی میسازد.
راهیان نور انقلاب را در مقابل دشمنان بیمه کرده است

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور این شهرستان در محل فرمانداری افزود: اردوهای راهیان نور یکی از برنامه هایی است که می تواند در بازشناسی و انتقال این دستاورد بزرگ تاریخی به نسل جدید موثر باشد.

وی افزود: اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور باعث می شود تا آنان از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و دلاورمردی های رزمندگان اسلام را مشاهده نمایند .

عبدالملکی با تاکید بر نقش انکار ناپدیرحرکت راهیان نور بر پیوند بین نسل سوم با نسل جنگ تحمیلی افزود: نسل جدید تشنه معرفت پاک و اصیل جبهه و جنگ و دلاورمردی انسان هایی است که از تمام علایق دنیا بریدند و جان خود را تقدیم نمودند لذا حرکت راهیان نور می تواند این پیوند را مستحکم ساخته و ارزش های به یادگار مانده را به آنان منتقل سازد.

فرماندار نهاوند با بیان اهمیت این اردوها گفت: با توجه به اینکه لازم است اردوهای راهیان نور در طول سال تحصیلی برگزار شود لذا تمهیدات لازم با همکاری دیگر دستگاه های شهرستان به عمل آید تا دانش آموزان با امنیت و سلامتی این اردوها را برگزار کنند .

وی افزود: در اردوهای راهیان نور امسال این شهرستان یک هزار و 440 دانش آموز پسر طی چهار مرحله به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند که اولین مرحله آن در هشتم آبان ماه خواهد بود .

اردوهای راهیان نور با هدف دیدار دانش آموزان از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس با هدف انتقال ارزشهای فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان همه ساله با اعزام دانش آموزان مدارس برگزار می شود .

انتهای پیام/

دیدگاه شما