تازه های سایت

کد مطلب: 22250
30. مهر 1393 - 12:32
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت : براثر برخورد دو خودرو سواری در محور نهاوند - بروجرد دو نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ علی فکری افزود: ساعت 19 روز گذشته یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با خودرو پژو روا در کمربندی جاده نهاوند - بروجرد برخورد کرد.

وی اضافه کرد: بر اثر این سانحه دلخراش دو سرنشین خانم پژو پارس در دم جان باختند همچنین راننده هر دو خودرو مصدوم شدند که به علت شدت جراحان وارده به مراکز درمانی منتقل شدند.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد : طبق نظر کارشناسان پلیس راه همدان عامل اصلی بروزر این سانحه رانندگی انحراف به چپ خودرو پژو پارس و لغزنده بودن معبر بوده است .

سرهنگ فکری گفت: در هنگام رانندگان سطح معابر لغزنده و میزان اصطکاک لاستیک خودرو کاهش می یابد به همین منظور از رانندگان درخواست می شود با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی افزود: هنگام سرما استفاده از سیستم گرمایشی خودرو افزایش یافته و گرم شدن فضای اتومبیل عاملی برای خواب آلودگی راننده می شود که به طور حتم رانندگی در این حالت خسارت مالی و جانی به همراه خواهد داشت.

وی توصیه کرد: رانندگان در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی از تردد خودداری کرده و با پارک خودرو در مکان مناسب و ایمن اقدام به استراحت کافی سپس ادامه مسیر کنند.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: هنگام برودت و سرما بخار هوا شیشه های داخل خودرو را احاطه کرده و موجب کاهش وسعت دید راننده و کاسته شدن قدرت واکنش به موقع برای کنترل خودرو می شود بر همین اساس باید با سرعت مطمئنه تردد کرد.

سرهنگ فکری اضافه کرد: هنگام بارش باران به علت لغزنده شدن معابر میزان و شدت سوانح و خسارت های ناشی از آن افزایش می یابد به همین منظور از رانندگان درخواست می شود با رعایت سرعت مجاز موجب بروز هرگونه آسیب جانی و مالی و داغدار شدن خانواده ها نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما