تازه های سایت

کد مطلب: 22083
21. مهر 1393 - 14:15

 

به گزارش سایت گرو، جشن عید غدیر با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان و جمعی از مردم دوشنبه شب در مسجد صاحب الزمان (عج) نهاوند برگزار شد .

 حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی در این مراسم گفت: کشور ما که زمانی به شرق و غرب وابسته بود و ابر قدرتها هر گونه که می خواستند با ما رفتار می کردند امروز به واسطه وجود نعمت ولایت به کشوری قدرتمند تبدیل شده که توان نظامی برای در هم شکستن آمریکا را دارد.

وی با برشمردن نقش غدیر در آینده دنیای اسلام گفت: در صدر اسلام دشمنان دین خدا می گفتند تا زمانی که پیامبر زنده است اسلام ادامه دارد و پس از او اسلام از بین خواهد رفت اما واقعه غدیر این خیال دشمن را باطل کرد و دین را برای همیشه بیمه نمود.

وی افزود: همان تفکری که دشمنان در صدر اسلام نسبت به پیامبر داشتند در رابطه با انقلاب اسلامی هم وجود داشت به گونه ای که دشمن فکر می کرد که با رفتن امام خمینی(ره) انقلاب نیز به پایان می رسد اما نه تنها اینگونه نشد بلکه امروز ایران به جایی رسیده که در معادلات جهانی تاثیر گذار شده است.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی غدیر را واقعه بسیار عظیمی در تاریخ اسلام توصیف کرد و گفت: خطبه غدیر بیانگر شخصیت والای حضرت علی(ع) است، اما وهابیت امروز تلاش می کند تا وانمود کند که غدیر وجودندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان نقش رهبری انقلاب را در خنثی کردن توطئه ها بسیار مهم عنوان نمود و گفت: دشمن برای برخورد با ایران در مانده شده است و آنها اذعان دارند که هر چه برنامه ریزی می کنند و توطئه چینی می کنند با یک سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی خنثی می شود .

امام جمعه سنندج افزود: جمهوری اسلامی از نظر اقتصادی یک کشورپیشرفته و طلبکار می باشد به گونه ای که از بسیاری کشورها از جمله کشورهای اروپایی پول طلب دارد و آنان به ایران بدهکار می باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما