تازه های سایت

کد مطلب: 21830
9. مهر 1393 - 8:39
مدرسه ابتدایی خیرساز روستای تازناب تپه نهاوند با حضور مسئولین افتتاح شد.

نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، با حضور فرماندار شهرستان نهاوند،مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیران دستگاههای اداری شهرستان مدرسه دوکلاسه روستای تازناب تپه از توابع بخش مرکزی نهاوند به بهره برداری رسید.

امامعلی عبدالملکی فرماندار شهرستان نهاوند در این مراسم با تقدیر از ساخت سریع این مدرسه گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان همدان برای کمک به بخش آموزش روستاها توانست این مدرسه را در شش ماه آماده و تحویل دهد به طوری که در ابتدای سال تحصیلی از این مرکز استفاده گردد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی و تحقق اهداف و سیاسی اجتماعی جامعه نقش اساسی دارد و شاداب سازی و زیباسازی فضای مدارس به لحاظ فیزیکی و روانی بسیار ضروری است.

عبدالملکی اظهار کرد: همه بزرگران علم و ادب و همه دانشمندان که به بشریت خدمت کرده‌اند روزی در مدارس تحصیل کرده و چه بسا این مدارس هم با پرورش استعدادها در این منطقه منشأ خیر و برکت برای جامعه بشریت شوند.

وی گفت: مدرسه ابتدایی روستای تازناب تپه در زمینی به مساحت 130 متر مربع با دو کلاس درسی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد هزار ریال در مدت6 ماه ساخته شده است.

فرماندار نهاوند افزود: با افتتاح این مدرسه 38 دانش آموز ابتدایی این روستا شامل 17 دختر و 21پسر در دو نوبت در این دبستان تحصیل خواهند نمود.

دیدگاه شما