تازه های سایت

کد مطلب: 21806
7. مهر 1393 - 13:03
مسئول سازمان آتش نشانی شهرداری نهاوند گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 375 مورد عملیات آتش نشانی و امداد و نجات در نهاوند انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هفتم مهرماه به نام «آتش نشانی و ایمنی» نامگذاری شده است؛این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می گذرند تا بتوانیم درامنیت زندگی کنیم.

به مناسبت این روز مانور سراسری آتش نشانی در شهرستان نهاوند برگزار شد که در حاشیه برگزاری این مانور مسئول سازمان آتش نشانی شهرداری نهاوند به خبرنگار ما گفت: این مانور با هدف گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی به اجرا در آمده و در آن از تمام امکانات و تجهیزات برای ارائه توانمندی‌های آتش‌نشانی شهرستان استفاده شده است.

محمد علی زمانیان افزود: در مراسم امروز ناوگان خودروی سازمان آتش نشانی شهرداری، هلال احمر، مرکز بهداشت و نیروی انتظامی نهاوند با خودروی های سبك، نیمه سنگین و سنگین، توان و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی به نمایش گذاشتند.

وی از برپایی ایستگاه آموزش شهروندی در مقابل شهرداری خبر داد و گفت: طریقه استفاده از کپسول آتش نشانی، تمرین عملی در خاموش کردن آتش و آموزش خدمات ایمنی در مواقع آتش سوزی از مواردی است در این ایستگاه آموزش داده می شود.

مسئول سازمان آتش نشانی شهرداری نهاوند تعداد عمليات شش ماهه صورت گرفته واحد آتش نشانی را 375 مورد بیان نمود و گفت: از این تعداد عملیات 313 مورد آتش سوزی،  1125 نفر ساعت اعزام شده به عمليات، 28 مورد تامين آب آشاميدني مكانهاي مورد نظر، 5 مورد نشت گاز كپسول و 29 مورد كمك به واحد خدمات شهری جهت باز كردن فاضلاب و موارد مشابه انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: شهر نهاوند دارای دو ایستگاه آتش نشانی با هشت دستگاه خودروی مجهز آتش نشانی است و 20 نفر نیروی خلاق و آموزش دیده به صورت 24 ساعات آماده مقابله با هرگونه حادثه اتش سوزی و حوادث دیگر هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما