تازه های سایت

کد مطلب: 21717
3. مهر 1393 - 21:21
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: می‌خواستند پرسپولیس را از بحران خارج کنند و کارمند وزارت ورزش را داور این مسابقه گذاشتند.
خبرگزاری فارس: ویسی: می‌خواستند پرسپولیس را از بحران خارج کنند/ داور کارمند وزارت ورزش است و حریف هم متعلق به وزارت!

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی پس از شکست 2 بر یک استقلال مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: ذهنم کار نمی‌کند که در مورد بازی صحبت کنم. ما تیم برتر میدان بودیم ولی با این داوری‌هایی که برای ما انجام می‌شود نمی‌توان حرفی نزد. این داوری که برای ما سوت زد کارمند وزارت ورزش است و پرسپولیس هم متعلق به وزارت! آقای جباری با من خصومت شخصی دارد و در کمیته آموزش بارها اجازه نداد اسمم در فهرست های مختلف دربیاید. 10 مرتبه به محصص و احسانی زنگ زدم و گفتم این آقا برای من کارخرابی می‌کند. در بازی با فولاد برای ما پنالتی نگرفت و بازیکن ما را اخراج کرد. امروز هم باید سوشا مکانی اخراج می شد او نیم متر بیرون از محوطه جریمه بود.

وی ادامه داد: من علیه هیچ داوری حرف نزدم ولی مگر می‌شود داوری که با من خصومت شخصی دارد این اتفاق‌ها را رقم می‌زند فقط در مورد داوری حرف می‌زنم و در مورد بازی حرف نمی‌زنم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه فصل گذشته دفاعی مقابل پرسپولیس بازی کرد و یک امتیاز گرفت، گفت: در این فصل ما 5 هفته است که نباحته‌ایم اما می‌خواستند پرسپولیس را از بحران خارج کنند. ما مردانه بازی کردیم و باختیم اما بحث امروز بزرگتر از این حرف‌هاست که بخواهم در مورد مباحث فنی حرف بزنم. پرسپولیس تیم قابل احترامی است و نباید به آنها توهین کنیم. بحثی در مورد مسایل فنی ندارم.

وی ادامه داد: قبل از بازی گفتم جباری با من خصومت شخصی دارد و آدم‌های کوچک‌تر از من که در لیگ یک و دو هم مربیگری نمی‌کنند در کلاس حرفه‌ای گری ثبت نام کردند اما اسمم خط خورد. من به بازیکنانم به خاطر این بازی تبریک گفتم اما این را بگویم این آقا با من مشکل شخصی داشت.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد درگیری سرپرست تیم در کنار زمین گفت: من این صحنه را ندیدم از خودش سوال کنید.

دیدگاه شما