تازه های سایت

کد مطلب: 21632
1. مهر 1393 - 10:00
رئیس شرکت گاز نهاوند از بدهی 120 میلیارد ریالی صنایع و مشترکان نهاوندی به شرکت گاز این شهرستان خبرداد.

شرکت گاز

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا شهبازی گفت: صنایع و مشترکان نهاوندی ۱۲۰ میلیارد ریال بدهی به شرکت گاز دارند که اگر این بدهی پرداخت شود حداقل ۶ روستا از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی اظهار کرد: 53 هزار مشترک گاز  در نهاوند از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که در مجموع 118 روستای نهاوند یعنی 93 درصد روستائیان دارای انشعاب گاز هستند.

رئیس شرکت گاز نهاوند اظهار داشت: از میزان بدهی 120 میلیار ریالی 80 میلیارد ریال مربوط به صنایع و کارخانه های  32 میلیارد  مصرف مشترکان خانگی و 8میلیارد ریال شامل ادارات و مراکز عمومی  است همچنین کارخانه سیمان نهاوند ماهانه 37 میلیارد ریال مصرف گاز دارد.

وی افزود: مصرف گاز کارخانه سیمان نهاوند روزانه 300هزار متر مکعب است و ماهانه 1میلیون متر مکعب مصرف این کارخانه است در حالی که میزان مصرف کل شهرستان 1سوم کارخانه سیمان است.

شهبازی اظهار کرد: امسال نیز 9 روستای نهاوند تا پایان سال گازدار می شوند و در یک اقدام خارج از برنامه با استفاده از سایر منابع مالی 15 روستای دیگر را نیز دارای انشعاب گاز می‌کنیم.

وی بیان کرد: روستاهای بین 40 تا 60 خانوار نیز با 20 میلیارد ریال اعتبار گازدار می شوند تا در چند سال آینده گاز رسانی به روستا های نهاوند از 93 درصد به 100 درصد برسد.

رئیس شرکت گاز نهاوند گفت: 1100نفر از متخلفان که اقدام به دست کاری و کشیدن انشعاب غیر مجاز کرده بودند پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و معرفی این افراد به دلیل این است که دست کاری در انشعاب گاز بسیار خطر آفرین برای دیگران است.

وی عنوان کرد: جایگاه داران CNG نهاوند 35 میلیارد ریال بدهی گاز دارند که بیشترین آن مربوط به جایگاه شهرداری می باشد که امیدواریم به زودی این طلب پرداخت شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما