تازه های سایت

کد مطلب: 21583
30. شهريور 1393 - 9:47
شهردار نهاوند خبر داد: شهرداری نهاوند به عنوان دومین شهر استان موفق به اخذ مجوز تاسیس دانشگاه شد.

IMG_1410

شاهین فرجی فر در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: مرکز علمی، کاربردی در شهرداری نهاوند در 4 رشته حسابداری، معماری، شهرسازی و عمران در مقطع کاردانی راه اندازی شده است.

وی گفت: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در سالی که به نام(اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ) مزین شده ، شورای اسلامی شهر و شهرداری نهاوند به منظور ارتقای سطح فرهنگی و علمی شهرستان تاسیس مرکز علمی کاربردی را در اولویت برنامه های خود قرار داده اند.

شهردار نهاوند هدف ایجاد این مرکز را ارتقاء سطح کمی و کیفی فرهنگی و اجتماعی در جامعه بیان کرد و افزود: ایجاد بستر مناسب برای فعالیتهای همه جانبه صنعتی و دانشگاهی، زمینه سازی مناسب برای ایجاد انتقال تکنولوژی نوین و فراهم سازی زیر بنای مناسب به منظور بکار گیری توان دانش آموختگان در شهرداری را از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز میباشد.

وی اظهار کرد: جذب دانشجو در این مرکز در مهرماه شروع می شود و مراحل ثبت نام دانشجو توسط امور اداری در شهرداری در حال انجام است و متقاضیان میتوانند با مراجعه به این شهرداری از شرایط ثبت نام اطلاع یابند.

فرجی فر با تاکید بر اینکه این مرکز زیر نظر شهرداری نهاوند فعالیت خود را آغاز خواهد کرد ادامه داد: ساختمان مرکز علمی کاربردی با تمامی امکانات دانشگاهی آماده می باشد و امید است در سال های بعد با وسعت دادن این مرکز علاوه بر جذب دانشجویان بیشتر شاهد گسترش رشته های تحصیلی در مقاطع تحصیلی بالاتر باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما