تازه های سایت

کد مطلب: 21555
29. شهريور 1393 - 8:36
امام جمعه نهاوند گفت: دو واژه جهاد و شهادت رمز ایستادگی مردم ایران در برابر استکبار و دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: آنچه که باعث شده کشور ما در برابر همه زورگویان ایستادگی کند و به پیروزی برسد به خاطر به کارگیری دو واژه جهاد و شهادت توسط مردم بود لذا دشمنان بدنبال این هستند که این دو کلمه را از ذهن مسلمانان و به ویژه جوانان حذف نمایند و یا آن را کم رنگ کنند.

وی گفت: هشت سال دفاع مقدس جانانه مردم ایران در برابر دشمنان باعث شد که برای ایران اسلامی اقتدار و امنیت بوجود آید و در سایه این امنیت امروز ما به دستاوردها و پیشرفتهای خیره کننده ای در سطح جهان دست یافته ایم.

امام جمعه نهاوند افزود: اگر امروز در دنیا آمریکا و ابرقدرت ها از ایران اسلامی حساب می برند به برکت مجاهدت هزاران رزمنده دوران دفاع مقدس و ابهت نیروهای مسلح و رشادت های ملت ایران است.

وی در ادامه به بحث مقابله آمریکا با داعش پرداخت و افزود: ادعای مقابله آمریکا با داعش ادعای مضحکی است که اگر چه می تواند افکار عمومی دنیا را گول بزند اما نمی تواند در ذهن مردم ما جایی داشته باشد زیرا مردم هوشیار و آگاه ما به خوبی می دانند که داعش دست پرورده آمریکا و جهان غرب است.

حجت الاسلام مغیثی افزود: آمریکا با بوجود آوردن طالبان و القاعده به پاکستان و افغانستان لطمه های زیادی وارد ساخت و امروز به دنبال آن است تا از طریق داعش همین بلا را بر سر عراق و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی بیاورد.

وی گفت: اینها نمی خواهند تا در جهان صلح و امنیت باشد بلکه می خواهند با بوجود آوردن گروهایی مانند داعش دنیا را نا امن نموده و تروریسم را حاکم کنند.

امام جمعه نهاوند در ادامه خطبه های خود با اشاره به شروع نام نویسی کاندیداها برای برگزاری انتخابات میان دوره ای نهاوند گفت: هفته گذشته وزارت کشور و شورای نگهبان اعلام نمودند که انتخابات میان دوره ای در نهاوند برگزار نمی شود اما بعد از گذشت یک هفته به هر دلیل اعلام نموده اند که انتخابات برگزار می شود که ما هم تابع قانون هستیم و به تصمیمات اتخاذ شده احترام می گذاریم .

وی بیان داشت: آنچه که در این انتخابات لازم به تاکید می باشد این است که مردم باید بیشترین حضور در انتخابات را داشته باشند و حضور فعال خود را به نمایش بگذارند .

مغیثی در این زمینه افزود: کاندیداهای نمایندگی مجلس با گذشت 35 سال از عمر انقلاب و برگزاری انتخابات مختلف به درجه ای از شعور سیاسی رسیده اند که در عین رقابت رفاقت نیز داشته باشند و کینه و رقابتهای غیر منطقی را جایگزین آن نکنند..

وی گفت: امید است که برگزاری این انتخابات باعث نشود که فضای شهرستان دچار مشکل شود بلکه لازم است با رقابت سالم در کنار یکدیگر شاهد انتخاباتی با شکوه در شهرستان باشیم.

دیدگاه شما