تازه های سایت

کد مطلب: 21505
26. شهريور 1393 - 9:50
فرماندار شهرستان نهاوند در نشست ساماندهی امورجوانان از کم کاری متولیان فرهنگی در دانشگاه های نهاوند انتقادکرد.
914221338

به گزارش پایگاه خبری گرو، امامعلی عبدالملکی با بررسی مصوبات جلسه گذشته این ستاد که در تیرماه ۹۳برگزارشده بود نسبت به کم کاری متولیان فرهنگی در 8 دانشگاه فعال درشهرستان نهاوند بشدت انتقادکرد و خواستار توجه بیشتر به مباحث فرهنگی دربطن دانشگاه ها شد.

فرماندارنهاوند اظهارداشت: برگزاری جلسات و نشست های مختلف باید دارای خروجی باشد و مردم شاهد خروجی مثبت از عملکرد ادارات و دستگاه های مختلف ازجمله مراکز علمی و دانشگاهی  باشند.

وی با اشاره به ارسال صورت جلسه نشست ساماندهی امورجوانان به 8 مرکزدانشگاهی گفت: متاسفانه علی رغم انجام مکاتبات اداری توسط دبیرخانه ستاد و ارسال مصوبات درمحورهای مختلف هیچگونه اقدام عملی در حوزه ساماندهی امورجوانان در دانشگاه ها انجام نشده است.

عبدالملکی ادامه داد: درصورت مدیریت صحیح نهادهای فرهنگی در دانشگاه های نهاوند این مراکز می توانند فعالتر و اثربخش تر ا زسایر دستگاه ها ی فرهنگی درشهرستان نقش خود را با کیفیت عالی ایفا نمایند.

فرماندار نهاوند با اشاره به تحصیل بیش از 5 هزار دانشجو در مراکز دانشگاهی نهاوند خاطرنشان کرد: حضور این میزان جوان با استعداد و طالب علم و دانش در کلاس های دانشگاهی،برنامه ریزی  و مدیریت و نظارت با کیفیت بهتر را طلب می‌کند و کم کاری و قصورهیچ مسئولی در این زمینه پذیرفته شدنی نیست.

رئیس ستادساماندهی امورجوانان درادامه نسبت به ایجاد فضای نشاط و تحرک همه جانبه درفضای دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: حضورقشر عظیم دانشجو در شهرستان نهاوند به‌عنوان بسترمناسبی جهت انجام فعالیت های فرهنگی است که متاسفانه با بی برنامگی و عدم توجه روسای دانشگاه ها و متولیان فرهنگی دراین نهاد این ظرفیت عظیم بدون خروجی رهاشده است.

دیدگاه شما