تازه های سایت

کد مطلب: 21282
15. شهريور 1393 - 8:40
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: داعش و گروه های تکفیری در خدمت تامین منافع استکبار جهانی و صهیونیست ها هستند.

DSC05180

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج شهرستان نهاوند گفت: ریشه تفکر گروه های تکفیری و الحادی ضدیت با نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این گروهک ها در خدمت تامین منافع استکبار جهانی و صهیونیست ها در منطقه هستند.

وی افزود: سازمان های جاسوسی صهیونیست ها به کمک دولت های مرتجع عرب منطقه تعدادی انسان افراطی را آموزش داده و آنها را تجهیز کرده و به جان مسلمانان انداخته اند و آنها به نام اسلام بدترین جناباپت را در حق کودکان و زنان مسلمان انجام می دهند و چهره اسلام را خشن جلوه داده و از این موضوع بهره برداری می کنند.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: مستکبران با استفاده از رسانه هایی که در اختیار دارند، جنایات گروه تروریستی داعش را به عنوان اسلام خشن در دنیا معرفی می‌کنند و دشمنان برای حفظ منافع خود در کشورهای اسلامی و منطقه از انجام هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه جنایات تکفیری ها به زودی دامن گیر کشورهای حامی آنها خواهد شد اظهار کرد: این ویژگی ظلم است که پایدار نخواهد ماند و بعد از مدتی طغیانگری رو به افول می کند و سرانجام نابود می شود.

سردار ابوحمزه با اشاره به پیروزی اخیر مقاومت اسلامی فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی در چندین نوبت در جنگ های 8 و 22 روزه و اخیرا در جنگ 51 روزه طعم تلخ شکست از مقاومت را چشیده است و این رژیم نامشروع بیش تر از گذشته منزوی شده است.

 وی با اشاره به سکوت مرگبار مجامع بین المللی در قبال جنایت صهیونیست ها در غزه بیان داشت: امریکا و رژیم صهیونیستی هیچ اهمیتی برای سازمان ملل و شورای امنیت قائل نیستند که این موضوع را در جنگ اخیر غزه به عینه مشاهده کردیم .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: در حال حاضر اولویت اصلی مردم در کمک به محور مقاومت در سوریه، عراق و غزه باشد چون برادران مسلمان ما در این مناطق به سختی زندگی می کنند و با کمبود شدید خوراک، پوشاک و دارو مواجه هستند و ما مسلمانان باید بر اساس آموزه های دینیمان به این مردم کمک کنیم.

وی گفت: مردم ولایی شهرستان نهاوند در سال های قبل از انقلاب با تقدیم شهدای گروه ابوذر و در بعد از انقلاب هم با حضور مستمر در جبهه ها و تقدیم بیش از 800 شهید پایبندی خود به نظام و انقلاب را نشان دادند و در بحث کمک به محور مقاومت نیز انشا الله نقش خود را به خوبی ایفا می کنند.

دیدگاه شما