تازه های سایت

کد مطلب: 21129
7. شهريور 1393 - 0:48

به گزارش پایگاه خبری گرو، معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری همدان که برای افتتاح چندین طرح عمرانی به نهاوند سفر کرده بود در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای شاهزاده محمد با اهدای گل به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

DSC05060

رضا قیاسی سپس در مراسم بازگشایی معبر دوخواهران نهاوند، عزم ملی مورد نظر مقام معظم رهبری را امری لازم برای رسیدن به توسعه اقتصادی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به توسعه همه باید دست به دست هم دهند تا بتوانند کشور را در همه زمینه ها به شکوفایی رسانده و خواسته مورد نظر رهبری معظم انقلاب را تحقق بخشند.

وی اغلب مشکلات کنونی کشور را حاصل توطئه های استکبار جهانی برشمرد و افزود: امروز کشور متعلق به مردم است و همه وظیفه دارند با یکدیگر همکاری نمایند تا بر مشکلاتی که توسط استکبار جهانی برای ایران اسلامی بوجود آمده فائق آیند.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري همدان در آیین افتتاح راه آسفالت بام نهاوند به عنوان منطقه گردشگری شهری این شهرستان گفت: گردشگری یکی از پتانسیل های مطلوبی است که در صورت برنامه ریزی می تواند جایگزین مناسبی برای منابع درآمدی نفت باشد .

81291100-5915053

وی با اشاره به جاذبه های تاریخی و طبیعی ایران افزود:بسیاری از کشورهایی که از تاریخ کهن و یا میراث فرهنگی کهنی برخوردار نیستند با زیر ساخت هایی که فراهم آورده اند توانسته اند اقتصاد خود را از طریق ارتقای گردشگری سر و سامان دهند .

فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: شهرستان نهاوند با توجه به پیشینه تاریخی از قابلیت های خوبی برای تبدیل شدن به شهر گردشگری برخوردار است لذا مسوولین باید این قابلیت ها را شناسایی کنند و به دنبال استفاده از آن باشند .

81291100-5915055

عبدالملکی افزود: امروز 23 طرح عمرانی در این شهرستان به بهره برداری رسید که بازگشایی معبر دوخواهران به طول 320 متر با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری از جمله این طرح ها بود که برای اجرایی شدن آن 14 پلاک مسکونی تملک شده و برای آماده سازی آن 700 متر جدول گذاری و هفت هزار و 500 متر مربع زیرسازی و آسفالت انجام شده است.

وی افزود: افتتاح راه دسترسی به بام نهاوند از دیگر طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید که برای افتتاح این طرح که به طول یک کیلومتر و 380 متر می باشد هفت میلیارد ریال از محل منابع مناطق نمونه گردشگری هزینه شده و زیر سازی آن نیز توسط شهرداری نهاوند انجام گرفته است.

فرماندار نهاوند گفت: افتتاح کانال آبرسانی فاز یک روستای کوهانی به طول 18 کیلومتر و اعتبار 11 میلیاردو 320 میلیون ریال از محل منابع جهاد کشاورزی ، احداث مخزن آب شهر برزول به ظرفیت یک هزار متر مربع با سه میلیاردو 300 میلیون ریال و بهسازی روستای عسگر آباد با پنج کیلومتر آسفالت ،یک هزار و 200 متر جدول گذاری ،یک هزار و 500 متر پیاده رو سازی و 500 متر جابجایی شبکه از دیگر طرح ها است.

وی به دیگر طرح های مهمی که امروز به بهره برداری رسید اشاره کرد و گفت: بهره برداری از 230 واحد مسکن مهر با 92 میلیاردو 100 میلیون ریال اعتبار ،گلزار شهدای روستاهای رزینی و جعفر آباد با 725 میلیون ریال اعتبار، احداث بلوار 9 دی با یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار،خانه عالم روستای شهرک با اعتبار 750 میلیون ریال ،آسفالت محوطه سرابهای گیان و گاماسیاب با سه هزار میلیارد ریال و شش طرح برق رسانی با اعتبار 13 هزار میلیون ریال از مهمترین طرح هایی بود که در نهاوند به بهره برداری رسید.

دیدگاه شما